Uzávěrka 22. 6.

Komorní scéna Aréna – konkurz (vedoucí Obchodního oddělení)

Publikováno 10. 6. 2022

Máš rád/a kulturu, divadlo a láká tě práce v zákulisí kulturní instituce? Máš zkušenosti s řízením týmu kreativních lidí? Máš vizi, tah na branku a rád komunikuješ s lidmi? Pak hledáme právě tebe!

Náplň práce:

● Vytváření dlouhodobé marketingové strategie a obchodní koncepce divadla,

● koordinace veškerých obchodních aktivit divadla (hledání nových prodejních a propagačních kanálů, výběr nových partnerů, benchmarking),

● vytvoření a koordinace marketingového plánu divadla (sledování termínů inzerce, sledování trendů v odvětví, odevzdávání podkladů, aktualizace),

● komunikace a koordinace smluv s mediálními partnery (příprava podkladů, sledování vzájemného plnění),

● řízení, rozdělení práce a kontrola činnosti podřízených pracovníků,

● spolupráce na návrhu hracího plánu divadla,

● zodpovědnost za přípravu, tvorbu a kontrolu propagačních materiálů a vizuálů,

● produkce mediálních kampaní v mediatypech: outdoor, print, TV, rádio, online (zajištění podkladů a jejich distribuce),

● zodpovědnost za systém předplatného a informovanost diváků,

● realizace výběrových řízení pro obchodní oddělení,

● pravidelný reporting řediteli divadla a úzká spolupráce s ekonomickým oddělením.

Předpoklady:

● min. ukončené VŠ/VOŠ vzdělání,

● praxe v oboru marketing a řízení, zkušenost z divadla/kulturní instituce výhodou

● pečlivost a zodpovědnost, samostatnost

● velmi dobré komunikační schopnosti,

● flexibilita a odolnost proti stresu.

Nabízíme:

● flexibilní pracovní dobu,

● zajímavou a pestrou práci ve skvělém divadle,

● odpovídající ohodnocení dle platových tabulek, (9 až 10. pl. třída)

● benefity: stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvky na rekreaci ad.

● nástup 1. 8. 2022, popř. dle dohody.

Vaše CV a motivační dopis pošlete na e-mailovou adresu  nejpozději do 22. 6. 2022 (včetně).