Máš rád/a kulturu, divadlo a láká tě práce v zákulisí kulturní instituce? Máš zkušenosti s řízením týmu kreativních lidí? Máš vizi, tah na branku a rád komunikuješ s lidmi? Pak hledáme právě tebe!
Náplň práce:
● Vytváření dlouhodobé marketingové strategie a obchodní koncepce divadla,
● koordinace veškerých obchodních aktivit divadla (hledání nových prodejních a propagačních kanálů, výběr nových partnerů, benchmarking),
● vytvoření a koordinace marketingového plánu divadla (sledování termínů inzerce, sledování trendů v odvětví, odevzdávání podkladů, aktualizace),
● komunikace a koordinace smluv s mediálními partnery (příprava podkladů, sledování vzájemného plnění),
● řízení, rozdělení práce a kontrola činnosti podřízených pracovníků,
● spolupráce na návrhu hracího plánu divadla,
● zodpovědnost za přípravu, tvorbu a kontrolu propagačních materiálů a vizuálů,
● produkce mediálních kampaní v mediatypech: outdoor, print, TV, rádio, online (zajištění podkladů a jejich distribuce),
● zodpovědnost za systém předplatného a informovanost diváků,
● realizace výběrových řízení pro obchodní oddělení,
● pravidelný reporting řediteli divadla a úzká spolupráce s ekonomickým oddělením.
Předpoklady:
● min. ukončené VŠ/VOŠ vzdělání,
● praxe v oboru marketing a řízení, zkušenost z divadla/kulturní instituce výhodou
● pečlivost a zodpovědnost, samostatnost
● velmi dobré komunikační schopnosti,
● flexibilita a odolnost proti stresu.
Nabízíme:
● flexibilní pracovní dobu,
● zajímavou a pestrou práci ve skvělém divadle,
● odpovídající ohodnocení dle platových tabulek, (9 až 10. pl. třída)
● benefity: stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvky na rekreaci ad.
● nástup 1. 8. 2022, popř. dle dohody.
Vaše CV a motivační dopis pošlete na e-mailovou adresu nejpozději do 22. 6. 2022 (včetně).