Uzávěrka 16. 6.

Institut umění – Divadelní ústav (IDU) – konkurz (Oddělení komunikace a marketingu)

Publikováno 1. 6. 2022

Institut umění – Divadelní ústav (IDU), prestižní státní kulturní a výzkumná organizace, vypisuje výběrové řízení na pozici vedoucí Oddělení komunikace a marketingu.

Popis pracovní pozice 

  • Vedení Oddělení komunikace a marketingu 
  • Příprava prezentační a marketingové strategie IDU 
  • Navazování partnerství s médii a institucemi 
  • Komunikace s MKČR a jinými veřejnými orgány 
  • Prezentace aktivit IDU v ČR a zahraničí 

Požadujeme: 

  • Ukončené VŠ vzdělání 
  • Zkušenost na vedoucí pozici 
  • Zkušenosti s PR a produkcí v kultuře 
  • Pokročilá znalost práce s PC, zkušenosti se správou webových stránek a sociálních sítí 
  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem (další jazyk výhodou) 
  • Orientace v kulturním prostředí 
  • Pečlivost, spolehlivost, samostatnost 
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti 

Nabízíme 

  • Práci v malém a tvůrčím týmu 
  • Zaměstnanecký poměr v rozsahu 0,8 
  • Stabilní zázemí státní příspěvkové organizace 
  • Zaměstnanecké výhody (jazykové kurzy, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné vstupné na kulturní akce) 
  • Pracoviště v centru Prahy 

Nástup od 1. srpna 2022.

Zaměstnanecká smlouva na dobu určitou 1 roku, s možností prodloužení při oboustranné spokojenosti.  

Zájemci zašlou strukturovaný životopis (maximálně 2 normostrany) a motivační dopis (maximálně 1 normostrana) e-mailem na adresu , kam je možné směřovat i případné dotazy. 

Lhůta pro zaslání je do 16. června 2022. S vybranými uchazeči proběhne v následujícím týdnu osobní pohovor. 

Více o IDU na www.idu.cz.