Institut umění – Divadelní ústav – konkurz (manažer/ka PR a produkce)

Publikováno 26. 6. 2020

Institut umění – Divadelní ústav (IDU) vypisuje výběrové řízení na manažera/manažerku PR a produkce do Oddělení komunikace a marketingu.

Popis činnosti:

  • komunikace s médii, psaní a rozesílání TZ, produkce propagačních materiálů
  • správa korporátní identity na všech úrovních instituce, příprava a realizace kampaní
  • zodpovědnost za správu sociálních sítí a webu instituce
  • produkční zajištění akcí (konference, křty, výstavy)
  • spolupráce při zajišťování prodeje knih v rámci akcí IDU (konference, přednášky) i na dalších akcích v rámci knižní propagace (např. knižní veletrhy)

Požadujeme:

  • víceleté zkušenosti s PR a produkcí v kultuře, orientace v kulturním prostředí
  • zkušenosti se správou sociálních sítí a správou webového editoru
  • výborné organizační, komunikační a prezentační schopnosti, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, flexibilita, tvůrčí přístup
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • ukončené minimálně středoškolské vzdělání

Nabízíme:

  • podílet se na budování značky významné kulturní instituce
  • příležitost uplatňovat vlastní nápady a práci v tvůrčím týmu
  • benefity vyplývající z práce v kulturní instituci (volné vstupy na kulturní produkci, konference v oboru)
  • flexibilní pracovní dobu
  • kancelář v centru Prahy

Zahájit spolupráci je možné dle dohody, ideálně od začátku srpna 2020.

Strukturovaný životopis (maximálně 2 normostrany), nebo profil na LinkedIn a motivační dopis (maximálně 1 normostrana) zašlete e-mailem na sekretariát IDU na adresu  do pátku 10. července 2020 do 12.00.

Vybrané uchazečky/uchazeči obdrží zadání úkolu. Následně budou přizváni k osobnímu pohovoru v polovině července 2020.

Dotazy je možné směřovat na vedoucí Oddělení komunikace a marketingu Veroniku Černohous, .