Galerie moderního umění v Hradci Králové – konkurz (specialista/tka PR)

Publikováno 26. 9. 2022

Galerie rozšiřuje svůj tým a vypisuje výběrové řízení na pozici Specialista/tka PR, který bude mít na starosti marketing včetně komunikace s veřejností, médii i obchodními partnery.

Náplň práce:

  • koordinace oddělení komunikace s veřejností,
  • vytváření mediální strategie propagace jednotlivých aktivit,
  • propagace jednotlivých výstavních projektů i instituce jako celku,
  • psaní tiskových zpráv a PR článků, anotací do médií,
  • komunikace s novináři, aktivní udržování stávajících vztahů, navazování nových,
  • komunikace s grafiky,
  • foto/video dokumentace pro potřeby PR,
  • organizování doprovodných programů – vernisáží a dernisáží.

Požadujeme:

  • vynikající znalost českého jazyk s citem pro stylistiku – výborný psaný projev,
  • znalost anglického jazyka,
  • přehled v dějinách umění i povědomí o současné umělecké tvorbě,
  • důslednost, odpovědnost, systematičnost a smysl pro detail,
  • dobrou znalost MS Word a Excel,
  • samostatnost, organizační a komunikační schopnosti i schopnost pracovat v týmu,
  • orientace v mediálním prostředí,
  • praxe v oblasti marketingu a PR,
  • předchozí zkušenosti v kulturním oboru a řidičský průkaz výhodou.

Nabízíme:

  • pracovní úvazek dle domluvy (min. poloviční) se zkušební dobou tři měsíce,
  • pracovní smlouva na jeden rok s předpokládaným prodloužením
  • odpovídající finanční ohodnocení podle platových tabulek pracovníků státní a veřejné správy č. 1 – platová třída 11 a po zkušební době osobní ohodnocení,
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna,
  • stravenkový paušál,
  • služební telefon a možnost částečně pracovat z domova,
  • podporujeme kariérní růst, podporujeme realizování vlastních nápadů,
  • příjemné pracovní prostředí v centru Hradce Králové v týmu mladých lidí,
  • různorodá náplň práce v kreativním prostředí,
  • místo výkonu Galerie moderního umění v Hradci Králové, Velké náměstí 139, Hradec Králové,
  • možnost nástupu ihned.

Přihláška musí obsahovat:

  • strukturovaný životopis včetně hodnocení silných a slabých stránek (maximálně 3 000 znaků, 2x A4),
  • vypracování koncepce strategie propagace před zahájením výstavy (1x A4).

Organizace a termín VŘ: