Galerie rozšiřuje svůj tým a vypisuje výběrové řízení na pozici Specialista/tka PR, který bude mít na starosti marketing včetně komunikace s veřejností, médii i obchodními partnery.
Náplň práce:
- koordinace oddělení komunikace s veřejností,
- vytváření mediální strategie propagace jednotlivých aktivit,
- propagace jednotlivých výstavních projektů i instituce jako celku,
- psaní tiskových zpráv a PR článků, anotací do médií,
- komunikace s novináři, aktivní udržování stávajících vztahů, navazování nových,
- komunikace s grafiky,
- foto/video dokumentace pro potřeby PR,
- organizování doprovodných programů – vernisáží a dernisáží.
Požadujeme:
- vynikající znalost českého jazyk s citem pro stylistiku – výborný psaný projev,
- znalost anglického jazyka,
- přehled v dějinách umění i povědomí o současné umělecké tvorbě,
- důslednost, odpovědnost, systematičnost a smysl pro detail,
- dobrou znalost MS Word a Excel,
- samostatnost, organizační a komunikační schopnosti i schopnost pracovat v týmu,
- orientace v mediálním prostředí,
- praxe v oblasti marketingu a PR,
- předchozí zkušenosti v kulturním oboru a řidičský průkaz výhodou.
Nabízíme:
- pracovní úvazek dle domluvy (min. poloviční) se zkušební dobou tři měsíce,
- pracovní smlouva na jeden rok s předpokládaným prodloužením
- odpovídající finanční ohodnocení podle platových tabulek pracovníků státní a veřejné správy č. 1 – platová třída 11 a po zkušební době osobní ohodnocení,
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna,
- stravenkový paušál,
- služební telefon a možnost částečně pracovat z domova,
- podporujeme kariérní růst, podporujeme realizování vlastních nápadů,
- příjemné pracovní prostředí v centru Hradce Králové v týmu mladých lidí,
- různorodá náplň práce v kreativním prostředí,
- místo výkonu Galerie moderního umění v Hradci Králové, Velké náměstí 139, Hradec Králové,
- možnost nástupu ihned.
Přihláška musí obsahovat:
- strukturovaný životopis včetně hodnocení silných a slabých stránek (maximálně 3 000 znaků, 2x A4),
- vypracování koncepce strategie propagace před zahájením výstavy (1x A4).
Organizace a termín VŘ:
- Přihlášku zašlete v elektronické podobě na e-mailovou adresu: , do předmětu uveďte: Výběrové řízení – PR.
- O případném postupu do druhého kola výběrového řízení Vás budeme informovat do týdne od obdržení životopisu a návrhu PR kampaně.
- GMU má právo bez udání důvodu nevybrat žádného kandidáta/kandidátku.