Galerie rozšiřuje svůj tým a hledá kolegu/kolegyni, který/která bude mít na starost marketing včetně komunikace s veřejností, médii i obchodními partnery.
Náplň práce:
- koordinace oddělení komunikace s veřejností,
- vytváření mediální strategie propagace jednotlivých aktivit,
- propagace jednotlivých výstavních projektů i instituce jako celku,
- psaní tiskových zpráv a PR článků, anotací do médií,
- komunikace s novináři, aktivní udržování stávajících vztahů, navazování nových,
- komunikace s grafiky,
- foto/video dokumentace pro potřeby PR,
- organizování doprovodných programů – vernisáží a dernisáží.
Požadujeme:
- vynikající znalost českého jazyka s citem pro stylistiku – výborný psaný projev,
- orientace v mediálním prostředí,
- praxe v oblasti marketingu a PR (+ sociální sítě),
- důslednost, odpovědnost, systematičnost a smysl pro detail,
- samostatnost, organizační a komunikační schopnosti i schopnost pracovat v týmu,
- přehled v dějinách umění i povědomí o současné umělecké tvorbě výhodou,
- předchozí zkušenosti v kulturním oboru a řidičský průkaz výhodou.
Nabízíme:
- částečný pracovní úvazek se zkušební dobou 3 měsíce,
- pracovní smlouva na jeden rok s předpokládaným prodloužením,
- odpovídající finanční ohodnocení podle platových tabulek pracovníků státní a veřejné správy č. 1 – platová třída 11 a po zkušební době osobní ohodnocení,
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna,
- stravenkový paušál 82 Kč za odpracovaný den,
- služební telefon a možnost částečně pracovat z domova,
- podporujeme kariérní růst, podporujeme realizování vlastních nápadů,
- příjemné pracovní prostředí v centru Hradce Králové v týmu mladých lidí,
- různorodá náplň práce v kreativním prostředí,
- místo výkonu: Galerie moderního umění v Hradci Králové, Velké náměstí 139, Hradec Králové,
- možnost nástupu ihned.
Přihláška musí obsahovat:
- o strukturovaný životopis, kde také bude hodnocení silných a slabých stránek uchazeče/uchazečky (maximálně 3 000 znaků včetně mezer),
- o vypracování koncepce strategie propagace zahájení 3 výstav (vernisáž 7. dubna 2022) na 1x A4.
Organizace a termín VŘ:
- Přihlášku zašlete do 6. března 2022 v elektronické podobě na e-mailovou adresu: , do předmětu uveďte: Výběrové řízení – PR.
- O případném postupu do druhého kola výběrového řízení (předpokládané datum druhého kola 10. března 2022) vás budeme informovat 7. března 2022.
- GMU má právo bez udání důvodu nevybrat žádného kandidáta/kandidátku.