Uzávěrka 6. 3.

Galerie moderního umění v Hradci Králové – konkurz (manažer/ka PR)

Publikováno 15. 2. 2022

Galerie rozšiřuje svůj tým a hledá kolegu/kolegyni, který/která bude mít na starost marketing včetně komunikace s veřejností, médii i obchodními partnery.

Náplň práce:

  • koordinace oddělení komunikace s veřejností,
  • vytváření mediální strategie propagace jednotlivých aktivit,
  • propagace jednotlivých výstavních projektů i instituce jako celku,
  • psaní tiskových zpráv a PR článků, anotací do médií,
  • komunikace s novináři, aktivní udržování stávajících vztahů, navazování nových,
  • komunikace s grafiky,
  • foto/video dokumentace pro potřeby PR,
  • organizování doprovodných programů – vernisáží a dernisáží.

Požadujeme:

  • vynikající znalost českého jazyka s citem pro stylistiku – výborný psaný projev,
  • orientace v mediálním prostředí,
  • praxe v oblasti marketingu a PR (+ sociální sítě),
  • důslednost, odpovědnost, systematičnost a smysl pro detail,
  • samostatnost, organizační a komunikační schopnosti i schopnost pracovat v týmu,
  • přehled v dějinách umění i povědomí o současné umělecké tvorbě výhodou,
  • předchozí zkušenosti v kulturním oboru a řidičský průkaz výhodou.

Nabízíme:

  • částečný pracovní úvazek se zkušební dobou 3 měsíce,
  • pracovní smlouva na jeden rok s předpokládaným prodloužením,
  • odpovídající finanční ohodnocení podle platových tabulek pracovníků státní a veřejné správy č. 1 – platová třída 11 a po zkušební době osobní ohodnocení,
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna,
  • stravenkový paušál 82 Kč za odpracovaný den,
  • služební telefon a možnost částečně pracovat z domova,
  • podporujeme kariérní růst, podporujeme realizování vlastních nápadů,
  • příjemné pracovní prostředí v centru Hradce Králové v týmu mladých lidí,
  • různorodá náplň práce v kreativním prostředí,
  • místo výkonu: Galerie moderního umění v Hradci Králové, Velké náměstí 139, Hradec Králové,
  • možnost nástupu ihned.

Přihláška musí obsahovat:

  • o strukturovaný životopis, kde také bude hodnocení silných a slabých stránek uchazeče/uchazečky (maximálně 3 000 znaků včetně mezer),
  • o vypracování koncepce strategie propagace zahájení 3 výstav (vernisáž 7. dubna 2022) na 1x A4.

Organizace a termín VŘ: