Uzávěrka 20. 2.

Galerie hlavního města Prahy – konkurz (PR a marketingový specialista/ka)

Publikováno 8. 2. 2022

Galerie hlavního města Prahy vypisuje výběrové řízení na pozici PR a marketingový specialista/ka Umění pro město.

Náplň práce

  • Mediální partnerství (budování dlouhodobých vztahů s mediálními partnery, tištěná inzerce, placené reklamní radiové kampaně, reklama v kině, inzerce v průvodcích…)
  • Propagace jednotlivých projektů Umění pro město (propagační materiály)
  • Správa sociálních sítí (Facebook, Instagram, Twitter)
  • Koordinace vizuální identity Umění pro město (práce s grafickým manuálem, komunikace s grafiky)
  • Merchandising
  • Zajišťování foto a video dokumentace
  • Odpovědnost za marketingové rozpočty
  • Administrativní činnost
  • Správa projektů Umění pro město na webu GHMP a spolupráce na správě webu Umění pro město
  • Příprava tiskových zpráv, příprava a zajištění tiskových konferencí
  • Spolupráce na mediálních výstupech
  • Ostatní úkony dle pokynů přímé nadřízené

Podrobnosti