Galerie hlavního města Prahy vypisuje výběrové řízení na pozici PR a marketingový specialista/ka Umění pro město.
Náplň práce
- Mediální partnerství (budování dlouhodobých vztahů s mediálními partnery, tištěná inzerce, placené reklamní radiové kampaně, reklama v kině, inzerce v průvodcích…)
- Propagace jednotlivých projektů Umění pro město (propagační materiály)
- Správa sociálních sítí (Facebook, Instagram, Twitter)
- Koordinace vizuální identity Umění pro město (práce s grafickým manuálem, komunikace s grafiky)
- Merchandising
- Zajišťování foto a video dokumentace
- Odpovědnost za marketingové rozpočty
- Administrativní činnost
- Správa projektů Umění pro město na webu GHMP a spolupráce na správě webu Umění pro město
- Příprava tiskových zpráv, příprava a zajištění tiskových konferencí
- Spolupráce na mediálních výstupech
- Ostatní úkony dle pokynů přímé nadřízené