Uzávěrka 25. 1.

Filharmonie Brno – konkurz (vedoucí Oddělení péče o zákazníky)

Publikováno 10. 1. 2023

Filharmonie Brno hledá vedoucí/ho Oddělení péče o zákazníky.

Náplň práce

Vedení oddělení péče o zákazníky, zajištění běžného chodu předprodeje – prodej vstupenek a vystavování faktur, telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Správa dat v systému (vytváření událostí, správa databáze abonentů). Večerní prodej na místě před koncerty. Prodej, objednávky propagačních předmětů a dárkových poukazů. Roznos propagačních tiskovin, občasná práce o víkendech.

Očekáváme

  • výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování
  • znalost anglického jazyka
  • časovou flexibilitu

Nabízíme

  • práci na plný úvazek
  • finanční ohodnocení odpovídající možnostem příspěvkové organizace

Váš životopis a motivační dopis pošlete do 25. 1. 2023 na adresu .