Národní divadlo Brno hledá nového kolegu/kolegyni se schopností organizace velkého mezinárodního festivalu na pozici referenta marketingu/PR festivalu Janáček Brno.
Datum nástupu: ideálně ihned
Pracovní úvazek: 1,00
Pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.
Náplň práce
• zpracování marketingových plánů pro festival Janáček Brno a jejich realizace (s akcentem na zahraničí)
• příprava marketingové, komunikační a PR strategie festivalu Janáček Brno
• komunikace s novináři
• správa sociálních sítí a webových stránek festivalu (včetně tvorby marketingových textů)
• spolupráce na fundraisingových aktivitách festivalu
• zodpovědnost za prodej představení festivalu Janáček Brno
• správa marketingového rozpočtu festivalu
Požadujeme
• vysokoškolské/středoškolské vzdělání odpovídajícího zaměření (ideálně obor marketing, v případě praxe není podmínkou)
• praxe v oboru marketing – ideálně v kulturním provozu
• anglický jazyk (komunikativní úroveň slovem i písmem)
• schopnost snášet jednorázově velké pracovní zatížení a stres
• samostatnost při rozhodování a plánování, preciznost a zodpovědnost
Nabízíme
• práci v prestižní kulturní instituci
• možnost podílet se na rozvoji jednoho z největších festivalů opery a vážné hudby v zemi
• služební mobilní telefon a notebook
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na stravování a další firemní benefity
Do 8. 6. 2023 nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis na e-mail .
Výběrové řízení proběhne v pondělí 12. 6. 2023 a budou do něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.
Těšíme se na vás!