Uzávěrka 8. 6.

Festival Janáček Brno – konkurz (referent marketingu/PR)

Publikováno 26. 5. 2023

Národní divadlo Brno hledá nového kolegu/kolegyni se schopností organizace velkého mezinárodního festivalu na pozici referenta marketingu/PR festivalu Janáček Brno.

Datum nástupu: ideálně ihned

Pracovní úvazek: 1,00

Pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.

Náplň práce

• zpracování marketingových plánů pro festival Janáček Brno a jejich realizace (s akcentem na zahraničí)

• příprava marketingové, komunikační a PR strategie festivalu Janáček Brno

• komunikace s novináři

• správa sociálních sítí a webových stránek festivalu (včetně tvorby marketingových textů)

• spolupráce na fundraisingových aktivitách festivalu

• zodpovědnost za prodej představení festivalu Janáček Brno

• správa marketingového rozpočtu festivalu

Požadujeme

• vysokoškolské/středoškolské vzdělání odpovídajícího zaměření (ideálně obor marketing, v případě praxe není podmínkou)

• praxe v oboru marketing – ideálně v kulturním provozu

• anglický jazyk (komunikativní úroveň slovem i písmem)

• schopnost snášet jednorázově velké pracovní zatížení a stres

• samostatnost při rozhodování a plánování, preciznost a zodpovědnost

Nabízíme

• práci v prestižní kulturní instituci

• možnost podílet se na rozvoji jednoho z největších festivalů opery a vážné hudby v zemi

• služební mobilní telefon a notebook

• 5 týdnů dovolené

• příspěvek na stravování a další firemní benefity

Do 8. 6. 2023 nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis na e-mail .

Výběrové řízení proběhne v pondělí 12. 6. 2023 a budou do něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.

Těšíme se na vás!