Uzávěrka 10. 1.

Fakulta výtvarných umění VUT – konkurz (projektový manažer/ka)

Publikováno 7. 12. 2022

Výběrové řízení na pozici projektového manažera/ky Fakulty výtvarných umění VUT (Brno).

Děkan Fakulty výtvarných umění VUT se sídlem v Brně, Údolní 244/53, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení jednoho pracovního místa s úvazkem 0,6 (případně dle domluvy) – projektový*á manažer*ka Fakulty výtvarných umění VUT – s předpokládaným nástupem od února 2023.

Náplň práce:

  • aktivní vyhledávání grantových a dotačních příležitostí relevantních pro FaVU VUT
  • projektová podpora při přípravě, realizaci a implementaci národních i mezinárodních grantových projektů a zajištění související administrativy
  • podpora řešitelům projektů v rámci celého projektového cyklu, spolupráce a podpora při tvorbě rozpočtů, komunikace s poskytovateli
  • administrativní řízení řešených projektů, hlídání milníků, čerpání přidělených zdrojů
  • zpracování závěrečné zprávy projektů
  • správa dokumentace projektů a jejich evidence v informačním systému univerzity
  • úzká spolupráce s ekonomickým oddělením fakulty, proděkankou pro vědu a kvalitu a Odborem projektové podpory VUT

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • přátelské a inspirativní prostředí umělecké fakulty a zároveň stabilní zázemí prestižní vysokoškolské instituce
  • 6 týdnů dovolené
  • vstřícný přístup ke slaďování pracovního a osobního života, pružná pracovní doba a možnost home office (práce z domova)
  • příspěvek na penzijní připojištění (po zkušební době)
  • osobní ohodnocení, výkonové odměny, jubilejní odměny ad.
  • příspěvek na stravování
  • výhodný tarif na mobilní telefony pro soukromé účely
  • jazykové a další odborné kurzy pro rozvoj znalostí a dovedností
  • možnost vzdělávacích kurzů či stáží v zahraničí v rámci mobilitních programů
  • možnost využití rozsáhlého zázemí centra sportovních aktivit
  • další benefity viz www.favu.vut.cz/prace/benefity

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou (VŠ výhodou)
  • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
  • organizační schopnosti, pečlivost, komunikativnost, schopnost týmové práce
  • dobrá znalost práce s počítačem (MS Office, Google Apps)
  • trestní bezúhonnost
  • praxe na obdobné pozici v oboru se vztahem k umění nebo humanitním vědám výhodou

Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat tyto náležitosti a přílohy:

  • jméno, adresa bydliště, kontaktní telefon, e-mail
  • profesní životopis
  • motivační dopis

Předpokládaný nástup: únor 2023 (nebo dle dohody).

Pracovní úvazek: 0,6 (nebo dle dohody).

Přihlášku s uvedenými přílohami zasílejte do 10. ledna 2023 (včetně) e-mailem na adresu .