Děkan Fakulty umění a designu Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem vypisuje výběrové řízení na místo PR manažera/ky fakulty.
Předpokládaný začátek pracovního poměru: únor 2022
Úvazek: 1,0
Požadavky na uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářský stupeň)
- praxe v oboru
- orientace v oboru na tuzemské i mezinárodní scéně
- dobrá znalost českého a anglického jazyka
- dobré organizační, administrativní a komunikační schopnosti
- schopnost pregnantně formulovat myšlenky a napsat popularizační text
- schopnost redakce webového rozhraní a sociálních sítí
- řidičský průkaz skupiny B
Výhodou uchazeče je:
- znalost regionální kulturní scény a lokálních specifik
- znalost práce v grafických programech Adobe
Písemná přihláška musí obsahovat přílohy:
- přihlášku
- profesní životopis
- portfolio realizovaných aktivit
- úředně ověřené doklady o vzdělání
- čestné prohlášení o morální bezúhonnosti
Během výběrového řízení představí uchazeči vlastní přístupy a plány pro práci na této pozici.
Přihlášky včetně příloh zasílejte do 21. 12 2022 na adresu:
Zaměstnanecký odbor UJEP, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem
nebo elektronicky na adresu .
Doplňující informace:
PR manažer má na starosti komunikaci a styk s odbornou i laickou veřejností a komunikaci s médii, ale i řadu aktivit v rámci života fakulty. Uchazeč by měl být psychicky odolný a profesně vyzrálý, nezbytná je i schopnost rychlé orientace a rychlé reakce na aktuální potřeby. Neměla by mu vadit práce pod tlakem ani flexibilní pracovní doba.
Mezi hlavní činnosti PR manažera na FUD patří:
- Ve spolupráci s proděkanem spoluodpovědnost za externí komunikaci, udržování dobrých vztahů se zástupci médií a odbornou i laickou veřejností.
- Spolupráce s marketingovým oddělením univerzity.
- Produkce výstavních a prezentačních akcí.
- Produkce propagačních fakultních materiálů a tiskovin.
- Spolupráce na vypracovávání a realizování komunikační strategie.
- Příprava a realizace propagačních článků, tiskových zpráv a dalších PR materiálů.
- Tvorba a správa aktualit na fakultním webu, aktualizace webu a správa sociálních sítí.
- Monitoring médií, vypracovávání mediálních analýz.
- Komunikace se zástupci médií, organizace tiskových konferencí a obdobných mediálních akcí.
- Budování a aktualizování databáze kontaktů zástupců médií.
- Tvorba a aktualizování obrazového archívu fakulty.
- Příprava návrhů sponzorských aktivit.