Uzávěrka 30. 9.

Muzeum Prahy – konkurz (fakturant/ka)

Publikováno 24. 7. 2025

Muzeum Prahy hledáme vhodného/ou kandidáta/ku na pozici finanční referent/ka/fakturant/ka, který/á se připojí k našemu týmu.

Pracovní náplň zahrnuje:

1. Oblast zajištění evidence

• Příjem faktur: Provádění prvotní zaevidování přijatých faktur do účetního systému a kontrola jejich správnosti.

• Databáze dodavatelů a odběratelů: Průběžné udržování a aktualizace číselníků dodavatelů a odběratelů, včetně ověřování údajů o nesplacených platbách.

• Kontrola správnosti bankovních výpisů a platby: Doplňování informací k neidentifikovaným platbám, kontrola správnosti provedených plateb.

2. Oblast účetní a finanční

• Vystavování faktur: Samostatné vystavování faktur na základě obdržených podkladů a kontrola správnosti údajů v těchto dokumentech.

• Evidence a kontrola faktur: Kontrola přijatých a vystavených faktur, včetně sledování stanovených termínů pro úhradu.

• Platby a vyúčtování: Zajištění správného zpracování platby, odpovědnost za dodržování splatnosti závazků.

• Vedení evidence o zálohách a fakturách: Průběžné sledování vyúčtování a kontrola evidence.

3. Ostatní pracovní činnosti

• Zpracování účetních uzávěrek: Podíl na zpracování účetních závěrek, daňových přiznání, a dalších účetních dokumentů.

• Koordinace s vedoucím účetním: Úzká spolupráce s vedoucím účetním při přípravě měsíčních a ročních uzávěrek.

Požadavky:

• SŠ/VŠ vzdělání v oblasti ekonomie nebo účetnictví výhodou.

• Praxe v oblasti účetnictví/fakturace minimálně 1–2 roky.

• Znalost účetního systému (výhodou zkušenost s GORDIC, ESU).

• Pečlivost, zodpovědnost a analytické myšlení.

• Samostatnost při vykonávání svěřených úkolů a zodpovědnost za správnost prováděné práce.

• Komunikativnost a schopnost týmové spolupráce.

Co Vám za to vše nabízíme?

• Plný úvazek, 40 hod. týdně

• 9. platová třída/platové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem a zároveň možnostem naší příspěvkové organizace v návaznosti na nařízení vlády č. 263/2018 Sb. + možnost přiznání osobního ohodnocení již ve zkušební době

• Práci v historickém centru Prahy

• 5 týdnů dovolené, 5 dny indispozičního volna

• Občasná práce z domova

• Možnost dalšího odborného vzdělávání

• Firemní akce

• Pružná pracovní doba

• Příspěvek k penzijnímu pojištění

• Stravenkový paušál/odpracovaný den

• Firemní akce a další zaměstnanecké benefity

• Místo pracoviště není bezbariérové (historická kulturní památka) – pozice není vhodná pro osoby s omezenou schopností pohybu.

Zaujala Vás tato pozice? Pokud ano, pošlete nám prosím svůj životopis a krátké představení své osobnosti.

Budeme se na Vás těšit! Tým muzea.