Jedná se o místo vedoucí/ho. Nástup nejpozději 1. 4. 2019.
Popis činnosti:
– vykonává funkci správce rozpočtu,
– metodicky vede a dohlíží nad výkonem činnosti účetních, spolupracuje na přípravě grantových žádostí,
– je personalistou organizace,
– připravuje smlouvy – licenční, o dílo ad.,
– připravuje podklady pro mzdovou účetní,
– vypracovává finanční plány a rozbory hospodaření (pro zřizovatele, aj.),
– spolupracuje s výstavním oddělením na přípravě rozpočtů výstav a dalších akcí.
Očekáváme:
– VŠ vzdělání v ekonomickém nebo příbuzném oboru,
– znalost účetnictví, zákona o DPH a daně z příjmů,
– zkušenost s tvorbou rozpočtů,
– praxe v příspěvkové organizaci,
– samostatnost, odpovědnost.
Nabízíme:
– nástup co nejdříve, nejpozději od 1. 4. 2019,
– souběh a předání funkce v délce cca 1 až 2 měsíce,
– práci na plný pracovní úvazek,
– platové zařazení do 11. platové třídy, příplatek za vedení,
– dovolenou 5 týdnů,
– příspěvek na stravování,
– příjemné pracovní prostředí v centru Brna,
– živé umělecké prostředí.
Životopis a stručný motivační dopis zasílejte e-mailem do 17. 2. 2019 na E
Výběrové řízení proběhne od 18. 2. do 10. 3. 2019, přizváni budou vybraní uchazeči z 1. neveřejného kola.