Uzávěrka 9. 2.

Díky, že můžem – konkurz (marketing)

Publikováno 27. 1. 2022

Hledáme parťáky do marketingového týmu, kteří budou střežit naši komunikaci napříč celým rokem a všemi kanály.

Jsme spolek tvořený třemi desítkami studentů a mladých angažovaných lidí. Od roku 2014 připravujeme Korzo Národní – pouliční oslavu svobody a připomenutí 17. listopadu přímo na Národní třídě. V roce 2019 jsme k tomu přidali Samet na školách – vzdělávací platformu skrze kterou události a hodnoty sametové revoluce popularizujeme mezi studenty přímo na základních, středních i vysokých školách.

Chceme ukázat, že svoboda pro nás není samozřejmostí, ani prázdným slovem. Teď hledáme jednoho či více talentů, kteří u nás budou mít na starost správu sociálních sítí, tvorbu obsahu či komunikaci s našimi ambasadory a zároveň také někoho, kdo marketingovému týmu bude šéfovat.

ČLEN*KA MARKETINGOVÉ TÝMU:

Co by ti mělo být vlastní? 

  • Kreativní a inovativní myšlení, proaktivní přístup. 
  • Zájem o moderní dějiny a aktuální dění. 
  • Orientace v marketingových trendech.
  • Základní zkušenost s marketingovou komunikací. 
  • Chuť se rozvíjet! 

Co budeš mít na starost?

  • Správu sociálních sítí, tvorbu obsahu či komunikaci s ambasadory a partnery – záleží, co ti jde nejlíp.
  • Spolupráci s programovým týmem. 
  • Dlouhodobé rozvíjení naší komunikace. 

A co za to?

  • Celoroční práci na ¼ úvazek (fakturace, dpp) s výjimkou října a listopadu, kdy by práce byla na poloviční úvazek (Samet na školách, Korza Národní).
  • Možnost seberealizace a nové zkušenosti.
  • Kontakty ze světa nezisku, marketingu, médií i kultury.
  • Workshopy, přednášky a mentoring pro tvůj rozvoj.
  • Kancelář s balkonem nad Jungmannovým náměstím.
  • Skvělou partu mladých lidí zapálených pro projekt.

ŠÉF*KA MARKETINGOVÉ TÝMU:

Co budeš mít na starost?

  • Celoroční marketingovou komunikaci spolku od tvorby strategie přes tvorbu komunikačního plánu až po jeho vyhodnocení.
  • Vedení mladého týmu.
  • Kromě socialu bys řešil*a rovněž inzerci a OOH.
  • Taky by na tobě byla kontrola marketingové části rozpočtu (který společně nastavíme).
  • Výhodou je úzká spolupráce s vedením, naší šéfkou PR a projektovým manažerem Korza Národní, kteří by ti kryli záda.
  • Společně bychom hledali cesty, jak s málo penězi udělat hodně dobra. Naší devizou jsou navázané spolupráce s partnerskými organizacemi a ambasadory projektu. 

S čím se taky potkáš?

  • Spolupráce při nastavování partnerství s dalšími organizacemi a institucemi.
  • Spolupráce na tvorbě vizuální identity.
  • Participace na přípravě grantů či výroční zprávy.
  • Příležitostně hluboké diskuze o stavu české společnosti.

Co by ti mělo být vlastní?

  • Řízení projektů a dodržování procesů.
  • Zodpovědnost za vedení týmu a jeho rozvoj.
  • Přehled o různých formách marketingové komunikace a orientace v trendech.
  • Chuť se rozvíjet a dělat ze světa lepší místo.

A co za to?

  • Celoroční práci na ⅗ úvazek (fakturace) s výjimkou října a listopadu, kdy by práce byla na plný úvazek (okolo Korza Národní je to náročnější).
  • Možnost seberealizace a nové zkušenosti – budeš mít aktivní podíl na tom, jak bude vypadat naše komunikace a jak se naše organizace bude rozvíjet.
  • Kontakty ze světa nezisku, marketingu, médií i kultury.
  • Workshopy, přednášky a mentoring pro tvůj rozvoj.
  • Kancelář s balkonem nad Jungmannovým náměstím.
  • Skvělou partu mladých lidí zapálených pro projekt.

Přijde ti, že v popisu jedné z pozic mluvíme přesně o tobě? Tak nám do 9. 2. 2020 odpověz na pár otázek do FORMULÁŘE, přilož svůj životopis, portfolio, nebo cokoliv jiného, čím by ses chtěl*a prezentovat a ukaž nám, že právě ty máš být součástí Díky, že můžem. Pokud nás přesvědčíš, pozveme tě na koncem února na osobní pohovor a v půlce března (pokud ti to bude vyhovovat) už s náma můžeš sedět v kanclu na Národní.