Hledáme parťáky do marketingového týmu, kteří budou střežit naši komunikaci napříč celým rokem a všemi kanály.
Jsme spolek tvořený třemi desítkami studentů a mladých angažovaných lidí. Od roku 2014 připravujeme Korzo Národní – pouliční oslavu svobody a připomenutí 17. listopadu přímo na Národní třídě. V roce 2019 jsme k tomu přidali Samet na školách – vzdělávací platformu skrze kterou události a hodnoty sametové revoluce popularizujeme mezi studenty přímo na základních, středních i vysokých školách.
Chceme ukázat, že svoboda pro nás není samozřejmostí, ani prázdným slovem. Teď hledáme jednoho či více talentů, kteří u nás budou mít na starost správu sociálních sítí, tvorbu obsahu či komunikaci s našimi ambasadory a zároveň také někoho, kdo marketingovému týmu bude šéfovat.
ČLEN*KA MARKETINGOVÉ TÝMU:
Co by ti mělo být vlastní?
- Kreativní a inovativní myšlení, proaktivní přístup.
- Zájem o moderní dějiny a aktuální dění.
- Orientace v marketingových trendech.
- Základní zkušenost s marketingovou komunikací.
- Chuť se rozvíjet!
Co budeš mít na starost?
- Správu sociálních sítí, tvorbu obsahu či komunikaci s ambasadory a partnery – záleží, co ti jde nejlíp.
- Spolupráci s programovým týmem.
- Dlouhodobé rozvíjení naší komunikace.
A co za to?
- Celoroční práci na ¼ úvazek (fakturace, dpp) s výjimkou října a listopadu, kdy by práce byla na poloviční úvazek (Samet na školách, Korza Národní).
- Možnost seberealizace a nové zkušenosti.
- Kontakty ze světa nezisku, marketingu, médií i kultury.
- Workshopy, přednášky a mentoring pro tvůj rozvoj.
- Kancelář s balkonem nad Jungmannovým náměstím.
- Skvělou partu mladých lidí zapálených pro projekt.
ŠÉF*KA MARKETINGOVÉ TÝMU:
Co budeš mít na starost?
- Celoroční marketingovou komunikaci spolku od tvorby strategie přes tvorbu komunikačního plánu až po jeho vyhodnocení.
- Vedení mladého týmu.
- Kromě socialu bys řešil*a rovněž inzerci a OOH.
- Taky by na tobě byla kontrola marketingové části rozpočtu (který společně nastavíme).
- Výhodou je úzká spolupráce s vedením, naší šéfkou PR a projektovým manažerem Korza Národní, kteří by ti kryli záda.
- Společně bychom hledali cesty, jak s málo penězi udělat hodně dobra. Naší devizou jsou navázané spolupráce s partnerskými organizacemi a ambasadory projektu.
S čím se taky potkáš?
- Spolupráce při nastavování partnerství s dalšími organizacemi a institucemi.
- Spolupráce na tvorbě vizuální identity.
- Participace na přípravě grantů či výroční zprávy.
- Příležitostně hluboké diskuze o stavu české společnosti.
Co by ti mělo být vlastní?
- Řízení projektů a dodržování procesů.
- Zodpovědnost za vedení týmu a jeho rozvoj.
- Přehled o různých formách marketingové komunikace a orientace v trendech.
- Chuť se rozvíjet a dělat ze světa lepší místo.
A co za to?
- Celoroční práci na ⅗ úvazek (fakturace) s výjimkou října a listopadu, kdy by práce byla na plný úvazek (okolo Korza Národní je to náročnější).
- Možnost seberealizace a nové zkušenosti – budeš mít aktivní podíl na tom, jak bude vypadat naše komunikace a jak se naše organizace bude rozvíjet.
- Kontakty ze světa nezisku, marketingu, médií i kultury.
- Workshopy, přednášky a mentoring pro tvůj rozvoj.
- Kancelář s balkonem nad Jungmannovým náměstím.
- Skvělou partu mladých lidí zapálených pro projekt.
Přijde ti, že v popisu jedné z pozic mluvíme přesně o tobě? Tak nám do 9. 2. 2020 odpověz na pár otázek do FORMULÁŘE, přilož svůj životopis, portfolio, nebo cokoliv jiného, čím by ses chtěl*a prezentovat a ukaž nám, že právě ty máš být součástí Díky, že můžem. Pokud nás přesvědčíš, pozveme tě na koncem února na osobní pohovor a v půlce března (pokud ti to bude vyhovovat) už s náma můžeš sedět v kanclu na Národní.