Uzávěrka 31. 12.

Deskovka Escape from Site 19 – konkurz (vedoucí marketingu)

Publikováno 6. 12. 2021

Hororová deskovka, která na trhu nemá obdoby, hledá vedoucího ke svému marketingového týmu. Pokud už sis v oboru marketingu něco zažil, jsi samostaný a nezalekneš se hororových obrázků na kartách, možná hledáme zrovna tebe.

Jsme tým tvůrců hororové deskovky Escape from Site 19. Ta čerpá z příběhů ze světla SCP Nadace (www.scp-wiki.net). Jsme český tým, který celou hru vytvořil od prvních draftů, přes vydání, až po spolupráci s největšími SCP YouTube kanály. Na úplně všechno ale sami nestačíme, a tak hledáme profíka, který nám pomůže Escape from Site 19 zase posunout dále.

Koho tedy hledáme?

Zkušeného markeťáka, kterého baví online marketing a sociální sítě a rád by se podílel na vývoji naší hry. Orientuješ se v herním průmyslu (deskoherní průmysl výhodou), konkurenci, partnery a současné trendy máš v povědomí. Jsi kreativní, spolehlivý, iniciativní člověk, a je potřeba, abys měl již zkušenosti z herního prostředí (ideálně deskovek), a prodeje do zahraničí skrz online obchod. V marketingu se už nějakou dobu pohybuješ. U nás v týmu budeš totiž mít stěžejní roli: budeš definovat a implementovat dlouhodobou marketingovou strategii hry. Budeš získávat informace o potenciálu trhu, požadavcích zákazníků a produktech a podle toho budeš nastavovat marketingové cíle.

Pokud máš rád horory, záhady a strašidelné historky, nebo k těmto tématům máš blízko, tak máš velkou výhodu.

Co od tebe čekáme?

  • Prokazatelné zkušenosti v marketingu minimálně 2–3 roky.
  • Zkušenosti s marketingem za hranicemi Česka je velkou výhodou.
  • Organizovanost, spolehlivost a kreativitu.
  • Vedení marketingového týmu a plánování strategie marketingu.
  • Schopnost plánovat marketingové cíle a strategii.
  • Orientaci v digitálním marketingu, zájem o novinky a vzdělávání na trhu.
  • Iniciativnost, schopnost samostatně přicházet s nápady.
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni je podmínkou, protože veškerá naše komunikace směrem k zákazníkům probíhá v angličtině.

Co budeš mít na starosti?

  • Marketingovou strategii naší hry.
  • Reporting v rámci marketingu jako celku.
  • Propagaci hry směrem k cílovým skupinám.
  • Kontrolu týmu a plánování úkolů a meetingů s jednotlivými členy.
  • Správu marketingových nástrojů a sledování kampaní.

Co na tebe čeká?

Malá, ale šikovná parta marketingového týmu, která společnými silami posouvá hru dále ale chybí jim profesionální zastřešení. Pracujeme s platformami jako Google Analytics, Facebook, Twitter, Instagram a Reddit. O práci si povídáme na Slacku a zadáváme si ji do nástrojů Jira a Confluence – už jsi o nich někdy slyšel? Nebo s nimi dokonce umíš? Tak máš další malé plus. (úsměv)

Tvůj tým:

Mez tvé parťáky bude patřit Julia (která píše texty a vyhledává nové, zajímavé influencery), Petr (grafik a vývojář) a Láďa, který dělá PPC kampaně.

Co ti můžeme nabídnout?

  • Čeká tě práce na unikátní deskové hře, první svého druhu. Ačkoliv se jedná o český projekt, je určen pro světový trh, takže rozhodně nepočítej s monotónní prací v malé bublině.
  • Máme pro tebe práci na 20–30 hodin měsíčně (možné na IČO či na DPP).
  • Nabízíme ti tréninky a vzdělávání v relevantních oblastech.
  • Možnost zcela flexibilní pracovní doby, ale za cenu toho, že budeš dostupný, když tě budeme potřebovat (neboj, víkendy i večery respektujeme a nikoho nebombardujeme ASAP úkoly).

Jaký je další krok, pokud nás chceš poznat blíž?

Ozvi se nám na , přilož CV (nebo odkaz na skvěle vyplněný LinkedIn profil) a motivační dopis, proč pro nás chceš pracovat (max. 1 NS). Pokud nás zaujmeš tak jako jsme my zaujali tebe, ozveme se zpět!

Těšíme se na tebe!

Tým EFS19