Vedoucí kanceláře Deníku Referendum zodpovídá za administrativu a chod neobsahové části podniku. Je podřízen/a vydavateli. Jedná se o práci na 0,5 úvazku s časovým rozvržením dle vzájemné domluvy.
Náplň práce
- Zajištění chodu kanceláře
- Práce s internetovým bankovnictvím, fakturací a příprava podkladů pro účetní
- Vedení personální agendy zaměstnanců
- Každodenní úkoly spojené s chodem vydavatelství, včetně komunikace se všemi typy institucí a úřadů
- Správa inzerce na webu Deníku Referendum
- Organizace veřejných a interních akcí vydavatelství (přednášky, debaty, redakční setkání a jiné společenské události)
- Spolupráce na marketingových a propagačních aktivitách
Požadujeme
- Uživatelskou znalost angličtiny, výbornou znalost češtiny
- Dobrou znalost práce na PC včetně platforem FB, IG, Telegram, Google AdSense, Darujme, Ecomail, Datová schránka, další výhodou (např. Canva, LinkedIn aj.)
- Výborné organizační schopnosti a pečlivost
- Komunikativnost
- Spolehlivost, schopnost pracovat samostatně, odolnost vůči stresu
- Pochopení pro tvůrčí, idealistické prostředí s velkou mírou improvizace a schopnost udržet si v něm věcnost, výkonnost a praktičnost
- Výhodou uchazečů může být
- Praxe na administrativní pozici
- Praxe v mediálním či neziskovém prostředí
- Zkušenosti z marketingem, fundraisingem či projektovým managementem
Nabízíme
- Odměnu odpovídající zkušenostem a schopnostem uchazeče a rozsahu úvazku a standardům v občanském sektoru
- Služební telefon
- Tvůrčí, idealistické a přátelské prostředí
- Podíl na rozvoji ambiciózního mediálního projektu
- Kancelář v centru Brna
- 20 práce týdně v rozvržení dle domluv
- Home office/Remote office dle domluvy
Nástup
• od 1. listopadu 2025
Zájemci zasílejte přihlášky do 29. 10. 2025 na adresu . Do předmětu uveďte: Vedoucí kanceláře.
Přihlášky musí obsahovat:
- Životopis
- Motivační dopis v rozsahu cca 1 200 znaků vysvětlující, proč bychom práci měli dát právě vám
- Jména a kontakty na osoby pro reference