Uzávěrka 26. 5.

Český rozhlas – konkurz (kreativní producent/ka)

Publikováno 16. 5. 2019

Český rozhlas, Kreativní HUB, hledá vhodného uchazeče/ku na pozici kreativní producent/ka.

Kreativní HUB Českého rozhlasu je tým, který se zaměřuje na inovaci médií a vyvíjí budoucí podoby obsahu pro rádio a audio-obsah (včetně podcastů). Práce týmu vychází ze zahraničních trendů v produkci a distribuci audiovizuálního obsahu, mezi základní cíle pak patří inovace obsahové nabídky Českého rozhlasu, vyhledávání nových talentů a autorů, vývoj multimediálních projektů a práce na rozvoji digital storytellingu včetně výroby vlastních pilotních projektů. Tým již za své projekty získal uznání na národních i mezinárodních festivalech a soutěžích. Hlavní ambicí je vyvíjet takový audio obsah, který bude atraktivní pro ty, co už nebo ještě rádio neposlouchají.

Hledáme člověka, který bude zodpovědný za…

  • koordinaci práce kreativních týmů a projektů tak, aby byly dodrženy nároky na kvalitu, inovaci, rozpočet, termíny a spolupráci s interními odděleními; samostatně vede dílčí projekty, včetně projektů s externími subjekty
  • zajišťování adekvátních podmínek pro práci interních nebo externích kreativců a autorů zapojených do jednotlivých projektů
  • sledování zahraničních trendů a navrhování nových způsobů využití zahraničních zkušeností v rámci práce v Českém rozhlase
  • přípravu návrhů nových projektů a nápadů na inovaci obsahové nabídky ČR
  • podílení se na zajišťování chodu celé struktury Kreativního HUBu; spoluorganizaci interních i externích aktivit Kreativního HUBu
  • aktivní vyhledávání spolupráce s externími subjekty a spolupracovníky na projektech Kreativního HUBu
  • sledování trendů v produkci digitálního obsahu, navrhování způsobů využití zahraničních inspirací v projektech Kreativního Hubu
  • sledování trendů v audio produkci, podcastovém obsahu
  • spolupráci na marketingové koncepci a propagaci jednotlivých projektů KH

Zaujmete nás, pokud se můžete pochlubit

  • VŠ vzděláním (se zaměřením na média, výrobu obsahu, produkci výhodou)
  • praxí minimálně 3 let v médiích nebo v produkci AV obsahu
  • praxí v audiovizi nebo při řízení výroby pořadů (výhodou)
  • praxí v produkci a postprodukci audio obsahu (výhodou)
  • praxí v řízení projektů výhodou
  • chutí učit se a rozvíjet, proaktivitou
  • pokročilou znalostí MS Office
  • všeobecným přehledem v kultuře i ve zpravodajství
  • schopností samostatně rozlišovat priority, organizační a řídící schopnosti
  • schopností zvládat stresové situace
  • znalostí anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • producentskou praxí, zájmem o audio produkci a produkci pro rádio (výhodou)

Co máme připraveno my pro vás?

  • kreativní a pestrou práci
  • perspektivní práci v důvěryhodné mediální společnosti
  • možnost vzdělávání a dalšího profesního růstu
  • zahraniční služební cesty, kontakt se zahraničními odborníky i institucemi
  • smlouvu na hlavní pracovní poměr
  • zaměstnanecké benefity

Místo výkonu práce: Praha 2-Vinohrady
Termín nástupu: dohodou

Životopis a motivační dopis, případně i s odkazy na vaši práci v minulosti, zašlete v případě zájmu přes odpovědní formulář do 26. 5. 2019.

Kontakt: Jan Moravec, E