Hledáme kolegyně/kolegy s výbornou znalostí prostředí sociálních sítí. V týmu Českého rozhlasu budete koncipovat a rozvíjet publikování obsahu v kanálech sociálních médií, spolupracovat na reklamních a PR kampaních a dalších aktivitách.
Hledáme kolegyně/kolegy s výbornou znalostí prostředí sociálních sítí. V týmech nejposlouchanější stanice ČRo Radiožurnál a jediné stanice zaměřené na mluvené slovo ČRo plus budete koncipovat a rozvíjet publikování obsahu v kanálech sociálních médií, spolupracovat na reklamních a PR kampaních a dalších aktivitách.
Svou kreativitu, stylistické schopnosti a cit pro výběr témat budete moct ukázat při správě silných profilů na Facebooku, Twitteru, Instagramu, YouTube nebo na speciálních projektech, jako jsou např. největší sportovní události roku. Společně s Vámi bude sítě spravovat ještě druhý editor, je to tedy i týmová práce.
Sjednaná pracovní doba:
- editor/ka soc. sítí ČRo Radiožurnál, 40 hod. týdně
- editor/ka soc. sítí ČRo Plus, 20 hod. týdně (poloviční úvazek)
Náplň práce:
- výběr a tvorba obsahu pro sociální sítě našich projektů/značky – především pro Facebook, Twitter, Instagram a YouTube, vytváření obsahového plánu
- objevování nových platforem (TikTok) a tvorba obsahu i pro tyto kanály
- nastavování průběžné reklamy, její vyhodnocování, hlídání rozpočtu a následný reporting
- aktivní spoluvytváření dlouhodobě strategie soc. sítí stanice i krátkodobých projektů
- úzká spolupráce s webeditory, brand manažery a kolegy z kreativního týmu
- propagace programu, webového obsahu a projektů značky
- pravidelná správa internetových diskusí, reakce na zprávy a komentáře na sociálních sítích
- monitoring, vyhodnocení a interpretace dat ze sociálních sítí
- sledování trendů v oblasti sociálních sítí a jejich aplikování, implementace nápadů na nové formáty, rozvoj sociálních sítí stanice
Očekáváme:
- zkušenost se správou firemních profilů na sociálních sítích, zaměření na denní obsah výhodou
- zkušenost s nastavováním kampaní na sociálních sítích
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- dobrý společenský a kulturní rozhled
- výbornou gramatiku, stylistiku a copywriting
- časovou flexibilitu
- aktivní znalost prostředí sociálních sítí
- schopnost profesionálně reagovat na komentáře včetně negativních ohlasů
- znalost úpravy fotografií a videa, ochotu se zdokonalovat a držet krok s aktuálními trendy
- tvorbu foto a video obsahu, znalost grafických a editačních programů
- kreativitu, inovativní myšlení, rozpoznávání trendů
- práci v týmu, ale zároveň samostatnost a proaktivní přístup
Nabízíme:
- perspektivní práci v prestižní a stabilní mediální společnosti
- profesní rozvoj
- práci v progresivním týmu
- rozvoj dovedností napříč obory v prostředí Českého rozhlasu
- odpovídající mzdové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené, 4 sickdays, příspěvek na stravování penzijní připojištění a MultiSport kartu a další benefity
- pracovní poměr na „plný úvazek“
Termín nástupu: prosinec 2022/leden 2023
Místo výkonu práce: Praha 2-Vinohrady
Součástí 2. kola výběrového řízení bude písemný test a zadání praktického úkolu.
V případě zájmu pošlete motivační dopis s profesním životopisem na nejpozději do 16. října (Radiožurnál)/18. října (Plus) 2022.
Podrobnosti na https://rozhlas.jobs.cz.