Český rozhlas – konkurz (dva editoři/ky sociálních sítí pro stanice Radiožurnál a Plus)

Publikováno 6. 10. 2022

Hledáme kolegyně/kolegy s výbornou znalostí prostředí sociálních sítí. V týmu Českého rozhlasu budete koncipovat a rozvíjet publikování obsahu v kanálech sociálních médií, spolupracovat na reklamních a PR kampaních a dalších aktivitách.

Hledáme kolegyně/kolegy s výbornou znalostí prostředí sociálních sítí. V týmech nejposlouchanější stanice ČRo Radiožurnál a jediné stanice zaměřené na mluvené slovo ČRo plus budete koncipovat a rozvíjet publikování obsahu v kanálech sociálních médií, spolupracovat na reklamních a PR kampaních a dalších aktivitách.

Svou kreativitu, stylistické schopnosti a cit pro výběr témat budete moct ukázat při správě silných profilů na Facebooku, Twitteru, Instagramu, YouTube nebo na speciálních projektech, jako jsou např. největší sportovní události roku. Společně s Vámi bude sítě spravovat ještě druhý editor, je to tedy i týmová práce.

Sjednaná pracovní doba: 

  • editor/ka soc. sítí ČRo Radiožurnál, 40 hod. týdně
  • editor/ka soc. sítí ČRo Plus, 20 hod. týdně (poloviční úvazek)

Náplň práce:

  • výběr a tvorba obsahu pro sociální sítě našich projektů/značky – především pro Facebook, Twitter, Instagram a YouTube, vytváření obsahového plánu
  • objevování nových platforem (TikTok) a tvorba obsahu i pro tyto kanály
  • nastavování průběžné reklamy, její vyhodnocování, hlídání rozpočtu a následný reporting
  • aktivní spoluvytváření dlouhodobě strategie soc. sítí stanice i krátkodobých projektů
  • úzká spolupráce s webeditory, brand manažery a kolegy z kreativního týmu
  • propagace programu, webového obsahu a projektů značky
  • pravidelná správa internetových diskusí, reakce na zprávy a komentáře na sociálních sítích
  • monitoring, vyhodnocení a interpretace dat ze sociálních sítí
  • sledování trendů v oblasti sociálních sítí a jejich aplikování, implementace nápadů na nové formáty, rozvoj sociálních sítí stanice

Očekáváme:

  • zkušenost se správou firemních profilů na sociálních sítích, zaměření na denní obsah výhodou
  • zkušenost s nastavováním kampaní na sociálních sítích
  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • dobrý společenský a kulturní rozhled
  • výbornou gramatiku, stylistiku a copywriting
  • časovou flexibilitu
  • aktivní znalost prostředí sociálních sítí
  • schopnost profesionálně reagovat na komentáře včetně negativních ohlasů
  • znalost úpravy fotografií a videa, ochotu se zdokonalovat a držet krok s aktuálními trendy
  • tvorbu foto a video obsahu, znalost grafických a editačních programů
  • kreativitu, inovativní myšlení, rozpoznávání trendů
  • práci v týmu, ale zároveň samostatnost a proaktivní přístup

Nabízíme:

  • perspektivní práci v prestižní a stabilní mediální společnosti
  • profesní rozvoj
  • práci v progresivním týmu
  • rozvoj dovedností napříč obory v prostředí Českého rozhlasu
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené, 4 sickdays, příspěvek na stravování penzijní připojištění a MultiSport kartu a další benefity
  • pracovní poměr na „plný úvazek“

Termín nástupu: prosinec 2022/leden 2023

Místo výkonu práce: Praha 2-Vinohrady

Součástí 2. kola výběrového řízení bude písemný test a zadání praktického úkolu.

V případě zájmu pošlete motivační dopis s profesním životopisem na  nejpozději do 16. října (Radiožurnál)/18. října (Plus) 2022.

Podrobnosti na https://rozhlas.jobs.cz.