Uzávěrka 27. 3.

Česká filharmonie – konkurz (tvůrce/tvůrkyně online obsahu)

Publikováno 28. 2. 2022

Česká filharmonie hledá kolegyni či kolegu do Oddělení komunikace a marketingu. Abychom naplnili naši ambici zařadit se mezi absolutní špičku mezi světovými orchestry, potřebujeme rozšířit tým o nového člena, který bude sdílet naše vize a společně s námi je naplňovat.

KOHO HLEDÁME:

Kreativního online marketéra, jehož hlavní pracovní náplní bude tvořit obsah pro sociální sítě České filharmonie. Náš ideální kandidát má skvělý cit pro český jazyk, láskyplný vztah ke klasické hudbě a baví ho prostředí sociálních sítí. Pokud se v takovém popisu spatřujete, neváhejte se přihlásit!

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Spolupráce na tvorbě strategického marketingu, komunikačních a marketingových plánů a kampaní, vyhodnocování jejich efektivity
  • Tvorba obsahu pro sociální sítě a jejich správa (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter a další)
  • Copywriting
  • Koordinace či exekuce online reklamních kampaní
  • Spolupráce s externími dodavateli a agenturami
  • Datová analýza a reporting
  • Podílení se na vytváření a kontrole rozpočtu marketingového oddělení
  • Participace na projektech spjatých s životem prvního českého orchestru, včetně jejich vedení

OČEKÁVÁME:

  • Mimořádné stylistické dovednosti, schopnost pregnantně a svůdně formulovat myšlenku
  • Zkušenost s tvorbou obsahu pro sociální sítě a copywritingem
  • Dobrou znalost AJ alespoň na úrovni C1
  • Znalost práce s nástroji Meta Business Manager, Google Ads, Google Analytics
  • Vysoce nadprůměrnou počítačovou gramotnost, základy editační práce s fotografií a videem
  • Vřelý vztah ke klasické hudbě
  • Vizuální cit
  • Aktivní přístup, samostatnost, vynikající organizační a komunikační schopnosti
  • Praxe na obdobné pozici vítána
  • Minimálně SŠ zakončené maturitní zkouškou

NABÍZÍME:

  • Inspirativní práci pro první český orchestr, instituci s mezinárodním renomé, v krásném prostředí Rudolfina
  • Zázemí prestižní kulturní instituce
  • Jedinečnou příležitost být jedním z hlavních tvůrců hlasu a obrazu České filharmonie
  • Otevřenost vůči novým a svěžím nápadům
  • Stabilní a motivační finanční ohodnocení, které odpovídá podmínkám státní příspěvkové organizace
  • 25 dní dovolené, stravenky, služební vstupenky, pracovní notebook, mobilní telefon, výuku angličtiny

Nástup dle domluvy v průběhu jara, plný úvazek.

Váš životopis a motivační dopis pošlete do 27. 3. 2022 na adresu .