Do marketingového týmu České filharmonie hledáme kreativní duši na pozici tvůrce online obsahu. Baví vás pracovat se sociálními sítěmi, rádi píšete a máte ten správný audiovizuální cit? Neváhejte se přihlásit.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Tvorba obsahu pro sociální sítě České filharmonie (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter a další)
- Práce s fotografiemi a koordinace natáčení videí (rozhovory s umělci, záznamy ze zahraničních turné atd.)
- Koordinace online reklamních kampaní (AdWords, FB Ads, YouTube apod.)
- Spolupráce s externími dodavateli a agenturami
- Spolupráce na přípravách marketingových kampaní a jejich exekuci
- Analýza dat a implementování závěrů z nich plynoucích do dalších kampaní
- Reporting
- Spolupráce na pořádání eventů
- Supervize obsahu a rozvoje webových stránek České filharmonie a Rudolfina
OČEKÁVÁME:
- Vizuální cit
- Výborná znalost ČJ
- Výborná znalost AJ minimálně na úrovni C1
- Zkušenost s tvorbou obsahu pro sociální sítě
- Analytické i kreativní myšlení
- Pokročilá znalost práce s nástroji Facebook Business Manager, Google Adwords, Google Analytics
- Pozitivní vztah ke klasické hudbě
- Praxe na obdobné pozici vítána
- Aktivní přístup, samostatnost, vynikající organizační a komunikační schopnosti
- Znalost grafických programů výhodou
- Min. SŠ zakončené maturitní zkouškou
NABÍZÍME:
- Zajímavou práci na HPP v krásném prostředí Rudolfina
- Zázemí prestižní kulturní instituce
- Jedinečnou příležitost být hlavním tvůrcem vizuální image našeho národního orchestru
- Otevřenost vůči novým a svěžím nápadům
- Finanční ohodnocení odpovídající náročnosti práce a podmínkám státní příspěvkové organizace
- 25 dní dovolené, stravenky, výuka angličtiny a další výhody
Předpokládaný nástup 1. 1. 2020.