Chcete pracovat pro Českou filharmonii? Hledáme vhodné kandidáty na dvě volné pozice v Oddělení zákaznického servisu (jedna z pozic je zástup za mateřskou dovolenou).
Popis pracovních činností:
- komunikace se zákazníky telefonickou a e-mailovou formou (v češtině i angličtině)
- práce s prodejním vstupenkovým systémem Colosseum
- zpracování objednávek a fakturace
- příprava měsíčních vyúčtování prodejů
- zpracování objednávek z e-shopu
- agenda prodeje vstupenek externími předprodejci
- příprava, koordinace a propagace předprodeje vstupenek na akce externích pořadatelů v Rudolfinu
- koordinace pokladních míst v Rudolfinu
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- maximální vstřícnost při jednání se zákazníky
- flexibilní, trpělivou, zodpovědnou a pozitivní osobnost schopnou pohotově zvládat přidělené úkoly a stresové situace
- dobrou komunikativní znalost anglického jazyka
- zájem o kulturní dění
- znalost práce se vstupenkovým prodejním systémem Colosseum výhodou
Nabízíme:
- rozmanitou práci na HPP v krásném prostředí
- zázemí prestižní kulturní instituce
- příležitost spolupracovat na dalších projektech České filharmonie
- finanční ohodnocení odpovídající možnostem příspěvkové organizace
- 25 dní dovolené, služební vstupenky, pracovní notebook a mobilní telefon, výuka angličtiny
- předpokládaný nástup květen a červen
Na vaše životopisy se budeme těšit do 14. 2. 2024 na e-mailu .