Uzávěrka 21. 4.

Česká filharmonie – konkurz (pracovník/pracovnice zákaznického servisu)

Publikováno 29. 3. 2019

Česká filharmonie hledá vhodné kandidáty na volnou pozici v Oddělení komunikace a servisu pro zákazníky (zástup za mateřskou dovolenou).

Popis pracovní činnosti:
– komunikace s návštěvníky koncertů telefonickou a e-mailovou formou (v češtině i angličtině)
– práce s prodejním vstupenkovým systémem Colosseum
– zpracování objednávek a fakturace
– zpracování prodeje vstupenek externími předprodejci
– možnost spolupracovat na různých projektech České filharmonie

Očekáváme:
– SŠ/VŠ vzdělání
– maximální vstřícnost při jednání se zákazníky
– dobrou komunikativní znalost anglického jazyka
– zájem o kulturní dění
– flexibilní, trpělivou, zodpovědnou a pozitivní osobnost schopnou pohotově zvládat přidělené úkoly a stresové situace
– znalost práce se vstupenkovým prodejním systémem Colosseum výhodou

Nabízíme:
– rozmanitou práci na HPP v krásném prostředí
– zázemí prestižní kulturní instituce
– možnost spolupracovat na různých projektech České filharmonie
– finanční ohodnocení odpovídající možnostem příspěvkové organizace
– 25 dní dovolené, stravenky, služební vstupenky, pracovní notebook a mobilní telefon, výuka angličtiny
– pevnou pracovní dobu
– předpokládaný nástup 1. 8. 2019

CV a stručný motivační dopis zašlete do 21. 4. 2019 na E .