Uzávěrka 31. 7.

Centrum české dětské knihy – konkurz (marketing a PR)

Publikováno 12. 7. 2022

Do nově vznikajícího pražského Centra české dětské knihy hledáme člověka, který bude mít na starosti marketing a komunikaci.

Centrum české dětské knihy je projektem Knižní stezky k dětem, která dlouhodobě organizuje literárně-dramatický festival Děti, čtete?! Cílem Centra je podpora umělecké tvorby dětí všech věkových kategorií i podpora čtenářství a gramotnosti včetně šíření kvalitní dětské literatury.

Hledáme proto člověka, který má zkušenosti s marketingem a komunikací s veřejností a který by se staral o online i offline aktivity Centra. Zkrátka někoho, kdo bude u zrodu instituce, ze které se stane součást českého literárního světa. 

Jaká bude náplň vaší práce?

  • koordinace veškerých marketingových aktivit 
  • komunikace s novináři a influencery
  • správa Facebooku a Instagramu 
  • vedení a realizace kampaní včetně vyhodnocování úspěšnosti 
  • vytváření obsahu na blog 
  • newslettery 

Co nabízíme?

  • práci minimálně na poloviční úvazek na fakturu 
  • stabilitu týmu lidí, kteří se dětské literatuře věnují už 26 let 
  • kreativní a otevřené pracovní prostředí 
  • zajímavou tvůrčí a perspektivní práci 
  • zázemí v novém prostoru v centru Prahy 

Pokud máte pocit, že si máme vzájemně co nabídnout, pošlete nám svůj životopis na adresu  nejpozději do 14. 8. 2022 (pozn. Culturenetu: datum uzávěrky bylo zkráceno do 31. 7. 2022). Nástup je možný už koncem srpna, případně 1. 9. 2022. Práce je vhodná pro absolventy a absolventky. 

Projekt je podpořen Islandem, Lichtenštejnskem a Norskem prostřednictvím Fondů EHP.