Do našeho týmu hledáme profesionála z oblasti cestovního ruchu, který přijme post pandemickou situaci jako výzvu nastartovat cestovní ruch v Jihlavě a okolí.
Brána Jihlavy, p. o., je novou organizací statutárního města Jihlavy propojující roli kulturní a destinační agentury. Restart, kterým prochází sektor cestovního ruchu i kultury bereme jako velkou příležitost pro nastartování systematického destinačního managementu na úrovni krajského města a pro hledání nových cest udržitelného turismu. Úkolem destinačního manažera bude koordinovat tento rozvoj, budovat partnerství s celým spektrem aktérů ve městě i regionu a utvářet značku města jakožto významné destinace s důrazem na kulturní a poznávací turismus a aktivní trávení volného času.
V rámci struktury organizace bude destinační manažer zodpovídat za koordinaci činnosti a standard kvality služeb TIC – radnice, TIC Brána Matky Boží, Jihlavského podzemí a Domu Gustava Mahlera. Aktuálně do tohoto segmentu patří sedm zaměstnanců na HPP a další sezonní pracovníci na dohodu. Vodítkem pro práci manažera bude Koncepce rozvoje Brána Jihlavy, resp. pětiletým akčním plánem (ke stažení na www.branajihlavy.cz). Pozice je současně unikátní příležitostí pro uplatnění nových postupů a vlastních nápadů.
POPIS POZICE
- Koordinuje nabídku atraktivit Brány Jihlavy a zodpovídá za standard nabízených služeb (TIC – radnice, TIC Brána Matky Boží, Jihlavské podzemí)
- Pracuje na rozšíření portfolia a kvality nabídky destinace, ve spolupráci s dalšími aktéry vytváří produkty pro vybrané cílové skupiny
- Společně s vedoucím marketingu nastavuje marketing aktivit a služeb organizace v oblasti CR
- Aktivně komunikuje s cestovními kancelářemi, agenturami, hotely a dalšími organizacemi působícími v cestovním ruchu a hledá možnosti vzájemné spolupráce (zprostředkování prodeje služeb, vzájemná informovanost, …)
- Propaguje a prezentuje destinaci Jihlava v zahraničí, navazuje spolupráci se zahraničními CK, na veletrzích, akcích, konferencích v ČR i zahraničí
- Spolupracuje se zřizovatelem na sběru a vyhodnocování výkonových dat cestovního ruchu za destinaci
POŽADUJEME
• VŠ vzdělání (alespoň bakalářského stupně)
• Praktické zkušenosti v oblasti cestovního ruchu na odpovídající pozici, zkušenosti z oblasti marketingu a/nebo kultury výhodou
• Výborné komunikační dovednosti
• Zkušenosti s řízením týmu a projektů
• Orientaci na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost
• Chuť zkoušet nové věci a přístupy
• Aktivní znalost angličtiny, znalost němčiny výhodou
NABÍZÍME
• Práci v energickém a přátelském kolektivu
• Možnost uplatnit vlastní kreativitu a realizovat vlastní nápady a projekty
• Práce na hlavní pracovní poměr (po prvním roce smlouva na dobu neurčitou)
• Nástup možný IHNED
• Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (předpoklad zařazení do 11. platové třídy), možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
• Pružnou pracovní dobu, možnost částečně homeoffice
• 25 dnů dovolené ročně,
• 3 dny zdravotního volna („sick days“)
• Stravenky
• Služební notebook a mobilní telefon
• Možnost odborného rozvoje a vzdělávání
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis do 19. září 2021 na e-mail .
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Bližší informace o této pozici poskytne MgA. Jakub Deml, ředitel organizace.