Uzávěrka 13. 5.

Festival Prague Pride – konkurz (asistent/ka vedení)

Publikováno 14. 4. 2023

Do týmu festivalu hledáme osobu, která by se stala pravou rukou ředitelky festivalu. Někoho, kdo by vzal admin spořádaně pod svá křídla, staral by se o komunikaci s partnery, asistoval v zařízení záborů a nakonec nám pomohl na místě festival odbavit. Mrkni, co přesně hledáme a co za to nabízíme.

Pracovní část

Pomoc s domluvou schůzek, přípravou kanceláře, obvoláním úřadů, vyřešením emailů, zařízením záborů, administrativní pomoc, dílčí produkční práce a support na akcích. Odhadem 70 hodin měsíčně.

Osobní část

Nečekej vaření kafe ani nákupy ala Ďábel nosí Pradu, ale spíše pomoc se zařizováním věcí typu převoz auta do servisu, nákup dálniční známky, vyzvednutí pošty, osobní administrativa, správa datovky, občasné pohlídání psa v době schůzky a další. Odhadem 10 hodin měsíčně.

Co nabízíme

  • Kancelář v centru Prahy
  • Spolupráci na 80 hodin měsíčně formou IČO = zhruba 0,5 úvazek
  • Odměna 250 Kč na hodinu

Co očekáváme

  • Řidičský průkaz skupiny B – opravdu aktivní řidič­*ka
  • Organizovanou osobu
  • Pozitivní přístup – nic není nemožné
  • Angličtina needed
  • Kladný vztah k psům (jsme dog friendly a často s námi tráví čas)
  • 70 hodin měsíčně a pak naplno v termínu 6.–14. srpna 2023

Zaujali jsme tě? Pošli své CV a motivační dopis, proč bychom měli přijmout právě tebe.

Těšíme se!