Albatros Media – konkurz (Media Planner)

Publikováno 16. 7. 2019

Hledáme nového Kubu. Kuba je náš mág přes média, bartery a spolupráce, který se aktuálně vydává vstříc novým dobrodružstvím. Bude nám smutno, protože nikdo neumí v kritických situacích zachovat úsměv na rtech a následovat životní heslo „všecko bude“ jako právě on.

Proto chceme Kubovu židli od srpna obsadit někým skvělým, kdo bude perfektně rozumět médiím a zároveň nám bude bezva kolegou.  Hledáme zkrátka sympaťáka, který má dobré kontakty v mediální oblasti (a pokud ne, nebojí se vytvořit si je). Někoho, kdo pro naše knižní tituly navrhne vhodný mix médií, vyjedná pro ně ty nejlepší ceny a kampaň samostatně zprocesuje a dotáhne do konce. Čeká tu na tebe holčičí dream team, se kterým budeš na kampaních úzce spolupracovat. Měl/a bys mít smysl pro pořádek ve složkách, umět na běžné bázi s excelem, chuť nosit nové nápady na spolupráce a hlavně je umět dojednat. Láska ke knihám je velkým plus, přátelský přístup nutností.

Máme pro Tebe…

  • práci v rychle se rozvíjející společnosti zastřešující 16 knižních nakladatelství,
  • práci v atraktivním oboru, který spojuje literaturu a moderní technologie,
  • práci na zajímavých a rozmanitých projektech a možnost podílet se na rozvoji celé firmy,
  • příjemné pracovní prostředí v Praze 4 v blízkosti Vyšehradu,
  • možnost pracovat v dynamickém, neformálním a přátelském prostředí,
  • firemní benefity – stravenky, 5 týdnů dovolené, příspěvek na sport, jazykové vzdělávání, apod.,
  • firemní akce jako teambuilding, vánoční večírek
  • možnosti vzdělávání v oboru
  • být součástí rychle se rozvíjejícího marketingového týmu
  • prostor pro vlastní iniciativu, samostatnost, nápady
  • práci na plný úvazek,
  • nástup možný ihned

Čeká Tě…

  • plánování mediálních kampaní knižních titulů (print, online, outdoor, rádia, TV) – úzká spolupráce s brand managerkami jednotlivých nakladatelství
  • optimalizace kampaní z hlediska ceny a zásahu cílové skupiny
  • dojednávání barterových spoluprací
  • objednávání a zasílání inzercí
  • vyjednávání dlouhodobých smluv s médii
  • dojednávání mediálních sponzorů eventů (HumbookFest, Knihozem)
  • plánování mediální kampaně projektů (Knihozem Humbookfest) – plán komunikace, objednávání a zasílání inzerce
  • evidence médií – správa cenových nabídek, kontaktů a jejich aktualizace
  • správa smluv včetně fakturace
  • spolupráce s filmovými distributory – filmové obálky knih
  • udržování obchodních styků s klienty
  • aktivní vyhledávání dalších marketingových příležitostí a spoluprací

Očekáváme od Tebe…

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • výbornou znalost českého mediálního trhu
  • schopnost samostatně připravit media plán
  • kontakty v oblasti médií
  • týmovost a přátelskost, protože budeš na denní bázi spolupracovat s několikačlenným (ženským) týmem
  • zkušenost na podobné pozici min. 2 roky
  • schopnost navnímat a rozlišit cílovou skupinu
  • uživatelská znalost MS Office (Excel)
  • proaktivní přístup, samostatnost, komunikativnost
  • spolehlivost, důslednost a respekt k dodržování stanovených termínů
  • základní orientaci v knižním prostředí, v ideálním případě však lásku ke knihám

Odpovědní formulář