Ještě bude chvilku trvat, než se nebudeme muset představovat, a když se řekne Alarm, bude každý vědět, o co jde. I proto sháníme kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže se sociálními sítěmi. Pokud ale čteš tento inzerát, asi už víš, co a kdo Alarm je a oč nám jde.
Možná Tě ale zajímá, jak fungujeme zevnitř a na jakých hodnotách stojí náš tým.
Alarm je kvalitní on-line médium s jasně daným etickým rámcem. Vytváříme prostředí, kde má každý šanci se rozvíjet, nechat se vést i přicházet s vlastní iniciativou, kde se umíme vzájemně chválit i kritizovat, kde se vždy ptáme proč a nasloucháme jeden druhému. Jsme kolektiv lidí, kteří si nastavují zrcadlo a nezavírají oči před problémy. Problémy se snažíme identifikovat a řešit. Nová pozice jde ruku v ruce s profesionalizací redakčního provozu.
Koho hledáme a co bude mít na starost?
Náš nový kolega nebo kolegyně se dostane do týmu, kde hlavní roli hraje profesionalita, důvěra a otevřenost, kde se vzájemně posloucháme a záleží na názoru každého z nás. Máme spoustu nápadů, pracujeme na nové vizi a hledáme někoho, kdo se stane partnerem v diskusích o každodenním provozu i velkých plánech. Co požadujeme?
V první řadě potřebuješ předchozí zkušenost na podobné marketingové pozici, kde sis osahal/a práci se sociálními médii.
Specialista/specialistka na sociální sítě je v našich očích člověk, který za nás sebejistě převezme agendu sociálních sítí a vtiskne on-line komunikaci Alarmu osobitou tvář, která je uvěřitelná a zapamatovatelná.
Potřebujeme vytvořit komunikační strategii a jazyk na účtech sociálních sítí, kde Alarm působí (Facebook, Instagram, Twitter, Telegram). S tím se pojí sledování nových sociálních sítí a digitálních platforem, které by mohly Alarmu dobře sloužit. K tomu všemu jsme připraveni Ti poskytnout veškerou podporu.
Nutný je cit pro komunikaci témat, která svým obsahem nutně spouštějí veřejnou diskusi a často přitahují kontroverzní reakce. Tvým úkolem bude nejen plánovat příspěvky, ale také korigovat diskusi v úzké spolupráci s redakcí.
Budeš sledovat a vyhodnocovat data a především přemýšlet, jak tyto informace použít k rozvoji online komunikace.
Povedeš reklamní kampaně na sociálních sítích od jejich plánování přes přípravu až po vyhodnocení.
Nehledáme jen nového kolegu, ale také další hlas do týmu. Těšíme se na Tvůj pohled i nápady.
Co nabízíme?
- Časovou flexibilitu. Pozor, tu nabízíme, ale nevyžadujeme. Část práce se odvíjí od pravidelného nasazování obsahu, ale zbytek je na Tobě.
- Když budeš chtít rozjet vlastní nápady, pomocnou ruku od nás všech.
- Většina členů redakce má jedno a více dětí, takže pokud se zároveň staráš o malé dítě, neboj se toho, my ti pomůžeme.
- Naopak Ti zatím nenabídneme stravenky, multisportku ani sick days. To poslední je prostě samozřejmost, když Ti není dobře.
Co ještě potřebujeme?
- Identifikaci s hodnotami redakce.
- Pobyt v Praze nebo ochotu do Prahy dojíždět.
- Koncepční přístup k vlastní pozici s chutí rozvíjet její profil.
- Plynulou angličtinu.
- Schopnost ovládat foťák a základní práci s digitálními nástroji k úpravě multimediálního obsahu (Photoshop, Vegas, Adobe apod.) a také ochotu prohlubovat své dovednosti. Protože neočekáváme, že najdeme manažera sociálních sítí a profi fotografa v jednom.
Termín nástupu: září 2021
Rozsah práce: 3 hodiny denně; 4 týdny dovolené
Platové podmínky: 16 000 Kč
Svůj životopis s referenčními kontakty a krátkým textem o tom, proč se hlásíš (max. 1 000 znaků), pošli nejpozději do 10. srpna 2021 na adresu . Do předmětu napiš NABÍDKA PRÁCE.