Uzávěrka 31. 7.

Absolventka marketingové komunikace hledá práci v oblasti komunikace v KKO

Publikováno 12. 6. 2025

Jsem absolventkou magisterského studia marketingové komunikace, ve své praxi se zaměřuji zejména na digitální prostředí, ale mám zkušenosti i mimo něj. Mám velký zájem také o uplatnění znalostí o inkluzivní a přístupné komunikaci zejména v kulturních projektech.

Hledám svůj dream job v Praze nebo vlastně kdekoliv, když to bude stát za to).

Během studia marketingové komunikace jsem si part-time prošla různými pozicemi – od psaní textů a správy sociálních sítí a tvorby contentu přes junior projekťáka a správu webu a přičichla jsem i k výzkumným projektům. Vyzkoušela jsem si toho hodně, což mi pomohlo ujasnit si, co mě opravdu baví a dává mi smysl. Proto vím, že chci pracovat na projektech, kde se potkává kreativita, kvalitní obsah, vizuální cit s lidskými hodnotami.

Ráda bych zmínila i takové osobní USP a to zájem o přístupnou komunikaci. Inkluzi a přístupnosti se věnuji poslední 2,5 roku zejména po teoretické stránce v rámci studia, ráda bych ale uvedla své znalosti a zjištění do praxe. Není to ale podmínka.

Hledám svůj spolupráci ideálně na HPP/IČO. Preferovanou oblastí je kultura nebo oblast designu či prostředí zaměřené na zážitky a služby. Zároveň jsem otevřená i projektům s menší časovou náročností, pokud dávají smysl.

S čím mám zkušenost:

  • Sociální sítě – tvorba obsahu (copy, grafika, video), plánování, komunikace, reporting
  • Copywriting – sítě, newslettery, weby, blogy, produktové texty
  • Grafika – práce v Canvě a základy ve Figmě, tvorba i zadávání vizuálů
  • Další marketingové kanály – úpravy webového obsahu, offline materiály, komunikační kampaně
  • Strategie a organizace – návrhy obsahových strategií, projektové plánování, produkce (diskuze, podcasty, eventy)
  • Kvalitativní výzkum – na krátkodobější spolupráce jsem otevřena i spolupráci na výzkumných projektech – realizace či zpracování dat
  • Přístupná komunikace – inkluzi a přístupnosti se věnuji poslední 2,5 roku zejména po teoretické stránce v rámci studia, ráda bych ale uvedla své znalosti a zjištění do praxe
  • Meta Business Suite – zkušenosti se správou a optimalizací kampaní
  • E-mailing – zkušenost zejména se základními rozesílkami a tvorbou strategií

Co neumím:

  • PPC kampaně (Google Ads, Sklik): podílela jsem se na tvorbě materiálů a textů, ale správu kampaní jsem dosud nedělala.
  • Google Analytics: zvládnu běžné reportování z Mety, ale s GA zatím aktivně nepracuji – ráda se zaučím.
  • PR (tiskovky, kontakt s médii, influenceři): mám jen minimální zkušenosti, proto si v této oblasti zatím netroufám vystupovat jako specialistka.

Co hledám:

  • Plný úvazek (HPP/IČO) v oblasti v marketingu v kultuře, designu nebo projektech spjatých se zážitky
  • Otevřená jsem i krátkodobým projektům nebo externí spolupráci.

Přidávám odkaz na svůj LinkedIn, kde je k nahlédnutí i mé portfolio.