Tento článek se zaměřuje na zkoumání zásadních omezení v čínské kreativní ekonomice. Analýza je založena na dvou studiích kreativních klastrů v městech Suzhou a Foshan, u kterých identifikuje důležitost přenosu znalostí a uzpůsobování produktů a služeb vyšší přidané hodnoty pro užívaní více národům. Oba příklady ilustrují vztah mezi zdroji, aktivitami, zvyky a podnikáním.
Understanding the Creative Economy
A Tale of Two Cities' Clusters
NázevUnderstanding the Creative Economy
PodtitulA Tale of Two Cities' Clusters
AutorMichael Keane
Klíčová slovaAnalýza, Asie, Článek, Ekonomika, Kreativní města, Kulturní a kreativní průmysly, Mezinárodní spolupráce, Periodikum, Sborník, Studie
Rok vydání2009
NakladatelRoutledge
Rozsah16
Stránkování211-226
JazykAngličtina
Sborník
NázevCreative Industries Journal
Číslo3
Ročník1