Jaké jsou podmínky pro růst kreativních průmyslů v Toulouse?
Polostrukturované rozhovory s dvaceti manažery a sedmi experty v oborech audio-vizuálu, webového designu a konzultačního poradenství, jsou zaměřené na důležitost faktoru lokality. Ve výpovědích můžeme sledovat silnou osobní linii vzhledem k tomu, že tři čtvrtiny dotazovaných se v daném regionu narodili nebo zde studovali.
The Spatial Orientations and the Behaviours of Managers in the Audio-visual, Web Design and Consultancy Sectors in a Knowledge Intensive City
NázevThe Spatial Orientations and the Behaviours of Managers in the Audio-visual, Web Design and Consultancy Sectors in a Knowledge Intensive City
AutorHélène Martin-Brelot
Klíčová slovaAnalýza, Článek, Evropa, Kreativní města, Kulturní a kreativní průmysly, Periodikum, Sborník
Rok vydání2009
NakladatelRoutledge
Rozsah13
Stránkování 91-103
JazykAngličtina
Sborník
NázevCreative Industries Journal
Číslo1
Ročník2