Standing Room Only: Marketingové strategie performativních umění je uceleným a aktuálním knižním zdrojem pro různé marketingové strategie a techniky pro hudební, taneční, operní či divadelní společnosti. V reakci na řadu překážek, kterým ve svých začátcích společnosti orientované na performativní umění čelí (omezené financování, změna lifestylu publika, zvýšená konkurence), se kniha zaměřuje na problémy a otázky související s jejich přežitím. Adresuje tak například jak přitáhnout nové diváky a jak pracovat na frekvenci a věrnosti, jak zákazníkům lépe rozumět, jejich zájmům, názorům a motivaci anebo vytvářet takovou nabídku, která osloví cílové publikum, ale neohrozí uměleckou integritu. Jak vytvářet balíčky a komplexní nabídky a jak je prezentovat veřejnosti – jako předplatné, jednorázové nabídky lístků, flexibilní lístky, členství atd. – aby co nejlépe odpovídaly poslání organizace a zároveň vzbudily co nejefektivnější reakci. Jak rozvíjet dlouhodobé plány, jak zvyšovat příjem v obdobích změn priorit ve zdrojích financování. Jak navzájem spolupracovat s jinými neziskovkami a společnostmi tak, aby bylo dosaženo stanovených cílů.
Standing Room Only
Strategies for Marketing the Performing Arts
NázevStanding Room Only
PodtitulStrategies for Marketing the Performing Arts
AutorPhilip Kotler, Joanne Scheff
Klíčová slovaFinancování, Kniha, Kulturní a kreativní průmysly, Management a marketing, Strategie, Udržitelnost
Rok vydání1997
NakladatelHarvard Business School Press
Rozsah560
JazykAngličtina