V této studii se autoři kriticky vztahují ke španělskému národnímu brandingovému projektu Marca España, který označují za nástroj politické moci vedené velkými firmami, jež podporují zjednodušený a jednotný obraz národní španělské kultury.
Spain’s Nation Branding Project Marca España and its Cultural Policy
The Economic and Political Instrumentalization of a Homogeneous and Simplified Cultural Image
NázevSpain’s Nation Branding Project Marca España and its Cultural Policy
PodtitulThe Economic and Political Instrumentalization of a Homogeneous and Simplified Cultural Image
AutorJoaquim Rius Ulldemolins, Mariano Martín Zamorano
Klíčová slovaAnalýza, Článek, Diplomacie, Ekonomika, Evropa, Kulturní a kreativní průmysly, Kulturní politika, Management a marketing, Mobilita, Periodikum, Studie
Rok vydání2015
NakladatelRoutledge
Rozsah21
Stránkování20-40
JazykAngličtina
Sborník
NázevInternational Journal of Cultural Policy
Číslo1
Ročník21