Článek detailně zkoumá pět malých společností během období New Product Development (NPD). Klíčovým aspektem firemní aktivity a centrálním pro NPD byl design. Byla zároveň vyvinuta nová participatorní metodologie, která se použila na identifikaci rizik před a po NPD. Tyto použité metody byly dány především povahou společností, jejich pracovními vzory, éthosem a aktivitami, avšak všechny společnosti sdílely proces, kterým byly na začátku sjednané cíle a jak byly pravidelně přezkoumávány.
Researching Creative Companies
Lessons Learned from a Risk in Design Project
NázevResearching Creative Companies
PodtitulLessons Learned from a Risk in Design Project
AutorBob Jerrard, Nick Barnes, Adele Reid
Klíčová slovaAnalýza, Článek, Ekonomika, Evropa, Kreativní města, Kulturní a kreativní průmysly, Periodikum, Práce s publikem, Sborník, Studie
Rok vydání2009
NakladatelRoutledge
Rozsah18
Stránkování161-178
JazykAngličtina
Sborník
NázevCreative Industries Journal
Číslo2
Ročník2