Akademické knihovny nepřetržitě hledaly technologická řešení pro nízkocirkulační (výpůjčkové) výsledky statistik, pro nedostatečné využívání knihoven studenty a fakultou a pro to, čemu se říká krize relevance. Viděli přitom soupeře v Googlu a Wikipedie. Avšak, akademické knihovny jsou stejně relevantní, jako bývaly v historii, jelikož jejich primární funkce a univerzitní poslání se nijak nezměnily, ale pouze vyvinuly. Publikace Going Beyond the Gate Count se domnívá, že problémem tu není relevance, ale marketing a samotná artikulace. Nabízí teoretické zázemí a praktické rady ředitelům, kterým doporučuje jak lépe „obchodovat“ knihovnu s jejími funkcemi v podmínkách domovské instituce i mimo ně. Cíle textu je tak pomoci jak ředitelům tak i knihovníkům a zaměstnancům, aby přitáhly zpět do knihovny studenty a akademickou obec. V tom má pomoci lepší artikulace důležitosti daných knihoven.
Proactive Marketing for the New and Experienced Library Director
Going Beyond the Gate Count
NázevProactive Marketing for the New and Experienced Library Director
PodtitulGoing Beyond the Gate Count
AutorMelissa Goldsmith, Anthony Fonseca
Rok vydání2014
NakladatelWoodhead Publishing Limited
Rozsah220
JazykAngličtina