Práce Michaela Portera za posledních 15 let definovala naše základní chápání konkurence a konkurenční strategie. V této knize se řada jeho článků poprvé představila jako souvislý celek. V tomto souboru tak každý příspěvek získává novou sílu a význam. Každý zároveň více objasňuje a podporuje celkový obraz Porterova pohledu na moderní konkurenci. Četba této knihy vede k pochopení autorova tvůrčího procesu – je patrné, jak se jeho důležité teorie nejprve formují, prohlubují a časem vyvíjí. Články, tvořící základní stavební kameny dnešní konkurenční strategie, se pohybují kolem tří hlavních oblastí: Konkurence a strategie – klíčové koncepty, Konkurence lokace a Konkurenční řešení společenských problémů.
On Competition
NázevOn Competition
AutorMichael E. Porter
Klíčová slovaEkonomika, Financování, Kniha, Kulturní politika, Management a marketing, Sociální role, Strategie
Rok vydání1998
NakladatelHarvard Business School Press
Rozsah485
JazykAngličtina