Studie zkoumající poptávku a účast na akcích performativního umění mají tendenci se soustředit pouze na jeden druh umělecké formy. Zde se totiž nachází významné překrytí mezi diváky a různými uměleckými událostmi. Čerpajíc ze sociologické literatury zabývající se uměním, byly autorem utvořeny různé druhy chování diváka: dělí je na omnivory (všežravce) a univory. Využitím dat z Taking Part Survey projektu, článek přichází s dělením diváka živé hudby na čtyři různé vzory s různými charakteristikami a prezentuje model, jak u něj předpovídat typ hudební spotřeby.
Modelling Patterns of Attendance at Performing Arts Events
The Case of Music in the United Kingdom
NázevModelling Patterns of Attendance at Performing Arts Events
PodtitulThe Case of Music in the United Kingdom
AutorChris Hand
Klíčová slovaAnalýza, Článek, Evropa, Kulturní a kreativní průmysly, Management a marketing, Periodikum, Práce s publikem, Sborník, Studie
Rok vydání2009
NakladatelRoutledge
Rozsah13
Stránkování259-271
JazykAngličtina
Sborník
NázevCreative Industries Journal
Číslo3
Ročník2