Tato kniha se věnuje popisu nového konkurenčního prostředí, v kterém dnes fungují kulturní organizace a také představuje způsob jakým ty inovativnější přehodnocují své marketingové strategie. Tyto organizace si uvědomují, že jednají s novým typem kulturního spotřebitele, a to takového, který je ochoten překračovat hranice mezi popkulturou a vysokým uměním, ale zároveň si žádá kulturní zážitek, který by ho bavil. Zaměřuje se na ty aspekty marketingu, jež se nejvíce vztahují k výzvám, kterým dnes kulturní organizace čelí, včetně vymezení segmentu trhu a umístění jejich produktu do saturovaného tržního prostředí. Kniha je též ideální pro studenty arts managementu nebo ty, kdo pracují v kulturních průmyslech. Nové vydání zahrnuje užitečnou kapitolu o propagaci. Každá kapitola je také doplněna pracovními listy, které čtenáře provedou procesem marketingového plánování a které jsou esenciální pomůckou ve vyhodnocení marketingového prostředí organizace a tvorbě strategie pro přilákání publika.
Marketing for Cultural Organisations, Second Edition
New Strategies for Attracting Audiences to Classical Music, Dance, Museums, Theatre, and Opera
NázevMarketing for Cultural Organisations, Second Edition
PodtitulNew Strategies for Attracting Audiences to Classical Music, Dance, Museums, Theatre, and Opera
AutorBonita Kolb
Rok vydání2005
NakladatelThomson
Rozsah233
JazykAngličtina