Páté vydání Management v umění (anglicky Management and the Arts) nabízí teoretický základ i příklady z praxe, zkoumajíc všechny možné perspektivy arts managementu, včetně plánování, marketingu, financování, ekonomiky, organizace, lidských zdrojů a skupinové dynamiky. Poznatky shromážděné v publikaci jsou užitečnými pro manažery divadel, museí, tanečních uskupení, nebo třeba i opery a tématicky řeší mimo jiné strategické plánování, organizaci či integrované teorie managementu. Pomocí případových studií, statistik nebo příkladů z reálného provozu se čtenář seznámí s veškerými aspekty arts managementu, od rozpočtování a fundraisingu, přes e-marketing a sociální sítě, k efektivnímu řízení správních útvarů a zaměstnanců.
Management and the Arts
NázevManagement and the Arts
AutorWilliam J. Byrnes
Klíčová slovaEkonomika, Financování, Kniha, Kulturní a kreativní průmysly, Management a marketing, Statistika, Studie
Rok vydání2014
NakladatelFocal Press
Rozsah600
JazykAngličtina