Publikace zprostředkovává úvod do problematiky kulturního managementu založený na zkušenostech z Velké Británie. Tato publikace se snaží o filozoficko-sociologické pojednání o současném významu a fungování kulturní politiky a kreativní ekonomiky ve vztahu ke kultuře, kulturním organizacím a městské proměně. Její autor vyučuje problematiku kulturních a kreativních průmyslů na univerzitě v Londýně, obecně se specializuje zejména na problematiku kulturních hodnot a témata spojená s kulturní politikou měst.
Kulturní politika
Management, hodnota a modernita v kreativních průmyslech
NázevKulturní politika
PodtitulManagement, hodnota a modernita v kreativních průmyslech
AutorDave O'Brian
Klíčová slovaEkonomika, Evropa, Kniha, Kreativní města, Kulturní a kreativní průmysly, Kulturní politika, Sociální role, Teorie kultury
Rok vydání2015
NakladatelBarrister & Principal, Institut umění – Divadelní ústav
Rozsah262
JazykČeština