V tomto článku dochází ke kontextualizaci improvizované hudební performance jakožto manifestace derivé a předložení kontextu defamiliarizace. Jako referenční osoby k porozumění těmto pojmům autor předkládá Guy Deborda, Georga Perece a Viktora Šklovského. V souvislosti s tím autor hovoří o improvizované hudební performanci jako o kreativně-kulturní metafoře artikulace a rekontextualizace. Ve svém zkoumání těchto vztahů autor vychází z vlastních kreativně-kulturních zkušeností.
Improvising Everyday Life
The Performance of Practiceled Research
NázevImprovising Everyday Life
PodtitulThe Performance of Practiceled Research
AutorDavid Prescott-Steed
Klíčová slovaAustrálie, Článek, Kulturní a kreativní průmysly, Periodikum, Sociální role, Studie, Teorie kultury
Rok vydání2011
NakladatelRoutledge
Rozsah15
Stránkování71-85
JazykAngličtina
Sborník
NázevCreative Industries Journal
Číslo1
Ročník4