Konec strádajícímu umělci – Strategie arts marketingu pro rozjetou kreativní kariéru (v originále Death To The Starving Artist – Art Marketing Strategies for a Killer Creative Career ) nastiňuje komplexní marketingový model určený pro ambiciózní umělce, kteří se cítí připraveni k oslovení širší veřejnosti a proměně jejich vášně či koníčku do umělecké kariéry. Umělecké školy každoročně vypustí bezpočet umělců, kteří sice ovládli své řemeslo či oblast, ale nedostává se jim taktických a strategických znalostí, které by jim pomohly proměnit své dovednosti ve fungující a udržitelný byznys. Příliš umělců se řídí pochybnou maximou, že umění a komerční sféra nejdou dohromady. Přijímají tak zastaralé paradigma strádajícího umělce, jež je ovšem lží udržující sebeomezující přesvědčení. Autor Nikolas Allen, současný pop artový umělec a marketingový odborník, chce s tímto paradigmatem skoncovat jednou pro vždy. Knihou čtenáře provází jeho model užití Správných Nástrojů k adresování Správného Publika a to Správnou Zprávou.
Death To The Starving Artist
Art Marketing Strategies for a Killer Creative Career
NázevDeath To The Starving Artist
PodtitulArt Marketing Strategies for a Killer Creative Career
AutorNikolas Allen
Klíčová slovaKniha, Kulturní a kreativní průmysly, Management a marketing, Práce s publikem, Strategie
Rok vydání2014
NakladatelCreateSpace Independent Publishing Platform
Rozsah228
JazykAngličtina