Současná společnost je komplexní. Řídí ji a spravují nejrůznější rozporuplné politiky, praktiky a techniky. Jejich neshody a střety jsou nejcitelněji znát právě u kulturní politiky. Tato kniha nabízí různé pohledy a poznatky a usiluje o to, aby čtenář porozuměl současné kulturní politice. Čerpá z řady případových studií, jako jsou například: analýza povahy práce v kreativních průmyslech, urbánní regenerace, současná vládní kulturní politika ve Velké Británii, koncept hodnoty v kulturním sektoru a i to, jak je s hodnotou nakládáno v kulturních organizacích. Pro publikaci je unikátní její interdisciplinární přístup, skrze jehož perspektivu prezentuje důkladný úvod do tématiky. Knihu ocení čtenáři z oblasti arts managementu, managementu neziskových a veřejných organizací, kulturních studií, sociologie a politické vědy. Stěžejní text by také měla představovat pro veškeré subjekty pracující v umění, kultuře a veřejné správě.
Cultural Policy
Management, Value & Modernity in the Creative Industries
NázevCultural Policy
PodtitulManagement, Value & Modernity in the Creative Industries
AutorDave O'Brien
Klíčová slovaDiplomacie, Kniha, Kulturní a kreativní průmysly, Kulturní politika, Management a marketing, Studie
Rok vydání2014
NakladatelRoutledge
Rozsah168
JazykAngličtina