Velké množství ze současných zájmů o rozvoj individuální kreativity je založen na knize Richarda Floridy (2002) Vzestup kreativní třídy. Ačkoliv se v industriální době, klasické i neoklasické ekonomické teorii učilo, že ,,lidé následují pracovní místa“, v moderní ekonomii Florida popisuje, jak ,,pracovní místa následují talentované lidi“. Výzkum, který je zpracovaný v tomto článku, analyzuje kvalitu místa a rozšiřování kreativních pracovníků v sedmi evropských zemích a navazuje na práci z měst Severní Ameriky.
Creative Knowledge Workers and Location in Europe and North America
A Comparative Review
NázevCreative Knowledge Workers and Location in Europe and North America
PodtitulA Comparative Review
AutorNick Clifton, Phil Cooke
Klíčová slovaAmerika, Článek, Ekonomika, Evropa, Kniha, Kreativní města, Kulturní a kreativní průmysly, Periodikum, Sborník, Studie
Rok vydání2009
NakladatelRoutledge
Rozsah17
Stránkování73-89
JazykAngličtina
Sborník
NázevCreative Industries Journal
Číslo1
Ročník2