Studie vznikla v rámci příprav budoucího programu Creative Europe, který má nahradit stávající Kulturní program Evropské komise (2007-2013) v příštím finančním období EU (2014-20). European Expert Network on Culture byla požádána, aby vypracovala zprávu zkoumající roli budování publika. Práce předkládá relevantní tendence a příklady v různých kulturních sektorech, poskytuje doporoučení evropským institucím ohledně rozvíjení budování publika na evropské úrovni, a ukazuje mezery v existujících informacích. Studie zahrnuje 28 dílčích studií z 12 členských států, a předkládá tak rozmanitý vzorek přístupů, organizací, úrovní formalizace, zeměpisných lokalit a cílových obecenstev.
Audience Building and the Future Creative Europe Programme
Short Report
NázevAudience Building and the Future Creative Europe Programme
PodtitulShort Report
AutorAnne Bamford, Michael Wimmer
Rok vydání2012
NakladatelEuropean Expert Network on Culture (EENC)
Rozsah79
JazykAngličtina