Autorka Joanne Scheff Bernstein v této knize čtenáři pomáhá porozumět publiku performing arts, výkonu výzkumné činnosti a poskytování prvotřídní zákaznické péče. Demonstruje, že umělecké organizace mohou těžit z rozšíření významu koncepce „ceněného zákazníka“, a to tak, aby v ní zahrnuli i jednorázové návštěvníky či nákupčí. Provádí čtenáře dalekodosahovým marketingovým plánováním a pomáhá mu pochopit, jak využít internetu a mailu coby výkonných marketingových kanálů. Bernstein předkládá názorné případové studie a příklady, ilustrující její strategické principy v praxi, a to od velkých organizací k malým, ve Spojených státech, Spojeném království, Austrálii a dalších zemích.
Arts Marketing Insights
The Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences
NázevArts Marketing Insights
PodtitulThe Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences
Autor Joanne Scheff Bernstein
Rok vydání2011
NakladatelJossey-Bass
Rozsah320
JazykAngličtina