Jedná se o čtvrté vydání příručky pro umělce, která řeší téma moderního podnikání v kultuře a která cílí umělce v tomto ohledu vzdělat a poskytnout jim výhodu v konkurenčním prostředí trhu s uměním. Krok za krokem jsou čtenáři představeny například následující strategie a body: budování jména a pověsti, plánování výstavy, vyřizování právních aspektů, orientace ve finančním prohlášení, oceňování uměleckého díla, příprava komplexního marketingového plánu, internet a řada dalších přístupů, jež mají upoutat pozornost zákazníků a oslovit je.
Art Marketing 101
An Artist's Guide to Creating a Successful Business
NázevArt Marketing 101
PodtitulAn Artist's Guide to Creating a Successful Business
AutorConstance Smith
Klíčová slovaEkonomika, Kniha, Kulturní a kreativní průmysly, Management a marketing, Příručka, Strategie
Rok vydání2013
NakladatelArtNetwork
Rozsah192
JazykAngličtina