Publikace vychází z předpokladu, že pro profesionálního zavedeného umělce je dnes nezbytné vzdělání v arts marketingu a umělce chce takto naučit uvažovat o inovativních a žánrově specifických marketingových „destinacích“, na které by jinak narazili jen stěží. Obsaženy jsou jména a weby prominentů artworldu, napříč celým světem. Rady ohledně překonání daňových problémů zase mohou pomoci ušetřit. Dále je probrána propagace a direct mailing, anebo je detailní pohled věnován fenoménu vystavování tvorby online, včetně toho, jak si založit výdělečnou a uznávanou stránku. Adresována je otázka, jak přistupovat ke galeristům, jak si najít zástupce či manažera, ale čtenář se rovněž dozví informace o uměleckých rezidencích, útočištích či workshopech. Své síly v knize spojilo několik uznávaných osobností artworldu, aby tak prostřednictvím řady článků doplnili jednotlivé kapitoly a poskytli přímý vhled do myšlení a práce profesionálů této oblasti.