Hlavní otázka článku se vztahuje k podstatnému problému, kterému v současnosti čelí podniky a kreativní průmysly. Jak mohou mladí a začínající podnikatelé překonat strukturní paradoxy mezi individuální profesionalizací a konkurenceschopností na jedné straně a jak zlepšit své podnikatelské výkony v závislosti na tolik potřebných inovacích podmínek v sociálních kontextech a profesní rovině na straně druhé?
Accessing Markets in Creative Industries
Professionalization and Social-spatial Strategies of Culturepreneurs in Berlin
NázevAccessing Markets in Creative Industries
PodtitulProfessionalization and Social-spatial Strategies of Culturepreneurs in Berlin
AutorBastian Lange
Klíčová slovaČlánek, Ekonomika, Evropa, Kreativní města, Kulturní a kreativní průmysly, Periodikum, Sborník, Sociální role
Rok vydání2009
NakladatelRoutledge
Rozsah21
Stránkování115-135
JazykAngličtina
Sborník
NázevCreative Industries Journal
Číslo2
Ročník1