Na Kreativní vouchery pro jihomoravské firmy půjde 4,5 milionu Kč

Publikováno 7. 1. 2021

Propagační video, nové webové stránky nebo lepší design produktu – i na to mohou firmy získat peníze z programu Kreativní vouchery Brno. Ten vyhlašuje město Brno společně s kreativním hubem KUMST, který provozuje inovační agentura JIC.

Jihomoravské firmy se o vouchery mohou hlásit dne až do 29. ledna na webu kreativnivouchery.cz. Vybírat mohou mezi 154 kreativci, kteří se na podzim zaregistrovali do Kreativní galerie. Na spolupráci s nimi mohou získat až sto tisíc korun. Celkem na program vyhradilo město čtyři a půl milionu korun.

Programem Kreativních voucherů podporuje město Brno společně s JICem a jeho kreativním hubem KUMST spolupráci podnikatelů, kteří chtějí inovovat své produkty a služby a potřebují k tomu služby fotografů, grafiků, designérů nebo jiných kreativců. Od letošního roku mohou o vouchery nově žádat i firmy, které svou činností nespadají do takzvaných prioritních oblastí inovační strategie Jihomoravského kraje. „Prostřednictvím voucherů chceme podpořit hlavně kvalitní firmy s vlastním produktem nebo službou, které mají šanci uspět i na mezinárodním trhu,“ vysvětluje expertka na kreativní průmysly Zdeňka Kujová, která má v JICu na starosti vedení kreativního hubu KUMST.

„Prostřednictvím programu letos podpoříme čtyřicet až padesát projektů,“ doplňuje Kujová. O úspěšných firmách pak rozhodne dubnový los. Na realizaci spolupráce budou mít firmy čas přibližně do konce října 2021.

Více zde.