10. 12.

Sponzoring a strategická partnerství – workshop

Publikováno 15. 11. 2025

Národní institut pro kulturu (NIK) pořádá s Targetou workshop Sponzoring a strategické partnerství.

Na workshopu se seznámíte s možnostmi spolupráce s komerčním sektorem a s osvědčenými cestami k získávání dalších finančních prostředků. Pozornost bude věnována především sponzoringu a jeho efektivní aktivaci.

Obsah workshopu

  • Úvod do tématu – trendy, rozdíly mezi mecenášstvím, sponzoringem a strategickým partnerstvím
  • Základní formy spolupráce s firmami
  • Firemní procesy, motivace firem ke sponzoringu
  • Příklady z praxe – ČR i zahraničí
  • Základní kroky k získání sponzorů (identifikace potenciálních partnerů, příprava nabídky, cenotvorba a plnění, měření )
  • Jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství
  • Aktivace (umocnění sponzoringu) – podstata, principy, marketingové přínosy pro firmu, spolupráce kulturního subjektu při tvorbě aktivace

Co vám workshop přinese

  • Získáte vhled do firemních procesů a různých motivací firem ke sponzoringu.
  • Zjistíte, jak má vypadat spolupráce s firmami a proč má mít charakter win-win-win.
  • Naučíte se vytipovat zajímavé partnery, připravit lákavou sponzorskou nabídku a atraktivní partnerské plnění.
  • Zjistíte, co nedělat a co naopak funguje v celém procesu spolupráce se sponzory.
  • Pochopíte, jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství.

Kdy a kde: 10. 12 .2025 od 10 do 15 hod., Malý sál, Národní institut pro kulturu (NIK), Celetná 17, Praha 1

Uzávěrka: 30. 11. 2025

Podrobnosti