K čemu je tisková zpráva dobrá a při jaké příležitosti je důležité ji poslat? Jak novinářům předat tu správnou informaci? Jak má tisková zpráva vypadat a komu ji mám poslat?
Na workshopu se dozvíte, jak připravit text tiskové zprávy, e-mail k rozeslání i podklady pro celý presskit. Jaká možná témata lze napojit na váš projekt? Co nevynechat a co naopak ano. Zjistíte, jak najít kontakty na novináře, které vaše téma může zajímat. Naučíte se předat informace o vašem projektu stručně a poutavě.
Workshopem vás provede Eliška Míkovcová, která se ve světe PR pro kulturní projekty pohybuje přes osm let! Pečuje zejména o mediální komunikaci divadelních a hudebních akcí jako například 4+4 dny v pohybu, Palm Off Fest, Bazaar Festival, Spitfire Company, Spectaculare Festival a mnoho dalších. Na projektech spolupracuje také s Akademií výtvarných umění či s Aerofilms. Více na www.kulturnipr.cz.
Kapacita je omezena a prodej vstupenek končí 15. října 2019. Profesionálové z oblasti tance, pohybového divadla a nového cirkusu mají zvýhodněné vstupné.
Vstupenky koupíte na http://bit.ly/jak-na-tiskovku
Více o události na http://bit.ly/jak-na-tiskovou-zprávu